Pomoc Problem ze zdalnym dostępem do dysku.

stefan1219

Nowy użytkownik
Noobie
28 Wrzesień 2018
8
2
3
26
QNAP
TVS-x73
Ethernet
100 Mbps
Witajcie, mam problem z dostępem zdalnym do serwera. Mianowicie na początku jak założyłem myqnapcloud dostałem link i wszystko było w porządku, działało. Dopiero po jakimś czasie zauważyłem, że strona nie chce się wczytać z tego linku, okazało się, że link się zmienił i w momencie wchodzenia poprzez nowy link jest komunikat, że nie może znaleźć urządzenia. Chciałbym tylko wspomnieć, że jestem w tym zielony i nie mam stałego adresu IP w routerze.
 
Logujesz się do myQNAPcloud service
W moich urządzeniach musisz widzieć swojego NAS
upload_2018-10-26_12-30-43.png

Klikasz na strzałkę z prostokątem i logujesz się do panelu swojego NAS,
upload_2018-10-26_12-35-43.png
 
Logujesz się do myQNAPcloud service
W moich urządzeniach musisz widzieć swojego NAS
22659.png

Klikasz na strzałkę z prostokątem i logujesz się do panelu swojego NAS,
22660.png

Dopiero co założyłem tam konto i nie widać mojego urządzenia. Mam możliwość wyszukania go, ale wpisuje różne nazwy jakie mogą być i też nie potrafi znaleźć. Jak go połączyć?
 
Jest podłączony do sieci? Jeśli tak to czy ma odblokowany port 8080 lub 443 na Twoim routerze?
22661.png

I jeszcze jedno mi przyszło do głowy. Czy ty to robisz wewnątrz swojej sieci, czy zewnątrz?

Jak sprawdzić czy mam odblokowane te porty? Załączam dwa zdjęcia mojego stanu. I owszem robię to w wewnątrz sieci to znaczy jestem połączony przez WiFi.
upload_2018-10-26_14-7-22.png

upload_2018-10-26_14-7-30.png
 
Jeszcze jedna rzecz na którą chciałbym Ci zwrócić uwagę. Przy zakładaniu nowego zapytania w stopce wiadomości jest następująca sekwencja:
"Wersja oprogramowania Firmware: x.x.x Build 20YYMMDD
Model serwera: QNAP XX-XXX"
Ona jest po to, żeby łatwiej było udzielić odpowiedzi i nie zadawać dodatkowych pytań.