Pomoc QNAP TS-453A uszkodzony "system boot >>>"

Maximus

Nowy użytkownik
Noobie
30 Sierpień 2019
5
1
3
45
QNAP
TS-x53A
Ethernet
802.11ac (Wi-Fi 5)
Witam szanownych grupowiczów, po ponad roku użytkowania mój TS-453A również wyzioną ducha jak wyciągnę pamięci to jest cisza na wyjściu hdmi1 brak obrazu tylko na wyświetlaczu system booting i lecą strzałki czy komuś z udało się naprawić płytę może ktoś ma zgrany full bios z działającego urządzenia za pomoc z góry dziękuję
 
ak wyciągnę pamięci to jest cisza na wyjściu hdmi1 brak obrazu
Jak wyciągniesz pamięci to niczego innego na HDMI nie możesz się spodziewać. Bez procesora odziwo też będzie podobnie ;). A co jest jak nie wyciągniesz pamięci?
po ponad roku użytkowania mój TS-453A również wyzioną ducha
Jak? Co się stało? Jakie objawy? Nie napisałeś absolutnie nic na temat tego co się dzieje i czy zrobiłeś cokolwiek aby sprawdzić NAS (uruchamianie bez dysków, recovery DOM etc...).
 
Nie jestem tak zielony jak myślisz z pamięciami też jest martwy i po wyciągnięciu bios nie garuje dźwiękowo na tą okoliczność płyta zachowuje się jakby bios był uszkodzony dodaję że po podłączeniu zasilacza pojawia się napis system boot >>>> a płyta nie startuje
 
Nie jestem tak zielony jak myślisz
Nic takiego nie twierdziłem. Dałem Ci tylko znać, że nie przekazałeś żadnej istotnej informacji, która mogła by kogokolwiek naprowadzić na to jaki jest problem. Nie ważne. Widzę, że żarcik nie chwycił :( Na forum jest kilkanaście wątków na temat jak sobie próbować radzić w podobnych przypadkach. Mogę przypuszczać, że skoro nie jesteś "zielony" to sprawdziłeś te możliwości i nie przyniosło to rezultatu. Napisałeś, że NAS ma trochę ponad rok, więc nic nie stoi na przeszkodzie aby oddać go do naprawy gwarancyjnej. Powodzenia.
 
Nie jestem tak zielony jak myślisz