Pomoc Qsync - Brak połączenia przez Qsync Client (Windows 10)

sakerski

Nowy użytkownik
Noobie
14 Sierpień 2017
2
1
3
Wrocław
QNAP
TS-x53A
Ethernet
100 GbE
Witam,
mam problem z połączeniem Qsync Client 4.2.2.0724 w sieci LAN. Serwer jest wykrywany przez Qsync Client. Przy próbie połączenia status połączenia cały czas jest łączenie .
Logując się na serwer w Qsync Center w zakładce Użytkownicy Online status jest połączony dla użytkownika , którym loguję się w Qsync Client
Czy to problem z przekierowaniem portów??
Czy może Windows coś blokuje po ostatnich aktualizacjach związanych z bezpieczeństwem?

Proszę o jakieś pomysły rozwiązania problemu. Próbowałem z wyłączonym firewallem, wyłączanym antywirusem, brakuje mi pomysłów. Proszę o pomoc.
Czy qsync ma jakiś specjalny port???
Zastanawia mnie fakt, że podczas próby łączenia Adres NAS poza adresem sieci lokalnej jest również adres myqnapcloud.com i może on próbuje łączyć się na zewnątrz i tu jest jakiś problem. Mam stałe ip. W routerze mam taką funkcję NAT Loopback, mam ją obecnie wyłączoną.
Proszę o pomysły

Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.3.0262 Build 20170727
Model serwera: QNAP TS-253A
 
Witam,
mam problem z połączeniem Qsync Client 4.2.2.0724 w sieci LAN. Serwer jest wykrywany przez Qsync Client. Przy próbie połączenia status połączenia cały czas jest łączenie .
Logując się na serwer w Qsync Center w zakładce Użytkownicy Online status jest połączony dla użytkownika , którym loguję się w Qsync Client
Czy to problem z przekierowaniem portów??
Czy może Windows coś blokuje po ostatnich aktualizacjach związanych z bezpieczeństwem?

Witam.
Poradziłeś sobie z powyższym problemem? Bo zauważyłem u siebie to samo :(
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. qsync online