Pomoc QuFirewall - Zablokowanie reszty świata

Status
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

_Floyd

Master+ Architect
Q's Excellence
6 Luty 2011
1 951
236
133
36
Warszawa/Żyrardów
www.wladcypolabitwy.pl
QNAP
TS-x53A
Ethernet
802.11ac (Wi-Fi 5)
Ku mojemu zdziwieniu Qnap dał firewalla. Myślę sobie super, zablokuje połączenia z po za PL i zostawię tylko PL do prób połączneia z serwerem. No i niestety jak u S umiałem to zrobić, tak tutaj nie koniecznie.

Otóż jest możliwość dodania PL jako "otwarty" ale już reszta świata zamknięty się nie da, albo nie znam się. Stąd pytanie do Was. Czy da się zrobic taki myk w tym cudownym narzędziu?

Jedyną funkcję jaką widzę to dodanie maksymalnie 14 krajów i włączenie blokady.

Wersja oprogramowania Firmware: 4.5.1.1465
Model serwera: QNAP TS-253A
 
Hm... Przecież ruch jest weryfikowany po IP osoby która próbuje się połączyć z Qnapem. Jeśli IP jest z PL to FireWall wpuszcza takiego delikwenta, jeśli jest z po za puli adresów PL to mówi mu, że nie tym razem. Na routerach od S robiłem to jednym kliknięciem myszy. W Qnapie jest:
upload_2020-11-9_10-26-1.png


Ustawiłem PL jako zezwól, za to Russia i China odmów. Teraz tak się zastanawiam że w sumie po co PL "zezwól" skoro on w takim wypadku nic nie zmienia dla połączeń przychodzących, bo nadal ktoś z Nederlandów ktoś próbuje wpisac admin i haslo admin.

Dziwne to.

Wy pewnie na Mikrotronikach też możecie tak zrobić że wyłączacie przez geolokalizację każdego z po za PL.

Chciałem to zrobić na routerze, ale na Asasuchach trzeba mieć Merlina wgranego a dla mojego Gejowego Routera Merlina nie ma więc lipa.
 
@jerry1333 albo ktoś powie mi co mam ustawić w FireWall by udostępnić Plex na swiat?
Dziś ktoś nagminnie próbuje wejść do mnie wiec zmieniłem ustawienia zapory:
upload_2021-1-22_11-19-10.png

Dodałem Poland zezwól a na koniec Any Odmów.
Co poskutkowało że zablokowałem "drania".
Za to otrzymuje komunikat w Plexie:
upload_2021-1-22_11-21-12.png