Pomoc QVR Pro - lista kamer

dave1902

Passing Basics
Beginner
9 Lipiec 2019
21
3
3
41
QNAP
TS-x53B
Ethernet
1 GbE
Wersja oprogramowania Firmware: 4.4.1.1216
Model serwera: QNAP TS-253B

Witam,

Być może popełniłem błąd ale jestem amatorem..... od roku miałem podpięte do NASa kamery 2szt Hikvision DS-2CD2143G0-I 4Mpix , po roku użytkowania stwierdziłem że już poznałem ich jakość postanowiłem zakupić coś porządnego za "3000zł" 2szt ( poprzednie 2szt kosztowały 1000zl ).
Przeznaczyłem 3x większy budżet myśląc że będzie efekt wow, wczoraj podłączyłem pierwszą z nich model DS-2CD2T65FWD-I5 6Mpix owszem jakość lepsza szczególnie w nocy ( DarkfIghter ) zasięg IR do 50m ale w ciągu dnia nie widzę jakieś super różnicy ( ustawiłem oczywiście maksymalną rozdzielczość ) bitrate podbiłem w górę ( może muszę monitor wymienić by zobaczyć różnice bo mam Full HD ) . Z tego wynika że nie warto przeznaczać tak dużą kwotę na kamery drugiej jeszcze nie podłączyłem a to najmocniejsza ze wszystkich w moim zestawieniu DS-2CD2T86G2-2I czyli 8Mpix z Darkfighter i AcuSense.

Wstęp już znacie i teraz pojawił się problem QVR Pro nie jest kompatybilny z nowymi kamerami, "napaliłem się" i kupiłem można powiedzieć topowe kamery a nie mogę ich użyć bo QNAP nie wspiera tych kamer może one są zbyt nowe i później pojawi się możliwość ich użycia ( kiedy tego nikt nie wie a może i w ogóle się nie pojawi ), zastanawiałem się czy nie napisać do helpdesku ale raczej dla jednego użytkownika nie stworzą tego, zapewne to zajmuje czasu programistą by dopisali linijki kodu do QVR nie znam się na tym.

Moje pytanie czy jest jakaś możliwość rozwiązania tego problemu ?

Z góry dziękuje za pomoc.
Witam ponownie,

Udało się uruchomić na ONVIF ale Profil S nie działa tylko zadziałał na ONVIF Fixed Setting, minus tego że nie działa detekcja ruchu po prostu kamera cały czas nagrywa.