Pomoc rTorrent-pro nie działa z moim modelem nas

Piotr Tworek

Passing Basics
Beginner
14 Sierpień 2019
26
2
3
64
QNAP
null
Ethernet
null
Cześć
Zapłaciłem 15 euro i pobrałem program rtorrent
Niestety ale nie mogę go zainstalować bo krzyczy że wersja jest niekompatybilna z moim NAS
Mój Nas to:
QNAP TS-231P2
 
Dzięki za odpowiedzi
ale ja jestem kompletnie zielony w Linuksach i QNAP - ja pracuję w Visual Studio w Windows
Natomiast na stronie pobierania jest tajemniczy napis "TS x31P2", tak więc kierując się tajemniczym napisem najpierw zapłaciłem 15 euro
a dopiero potem mogłem pobrać instalator
'
sorry co do "u-name" to dla mnie czarna magia

Dane NAS
Nazwa modelu TS-231P2
CPU Annapurna Labs Alpine AL314 Quad-core ARM Cortex-A15 CPU @ 1.70GHz (rdzenie: 4)
Wersja oprogramowania 4.3.6.0993 Build 20190704
Całkowita pamięć 1 GB (1000 MB używalny)

i wpis z rejestru
Poziom istotności Data Godzina Użytkownicy Źródło IP Aplikacja Kategoria Zawartość
Błąd 2019-08-21 10:07:18 System 127.0.0.1 App Center App Installation [App Center] Failed to install rtorrent-Pro 0.9.7-0731. Installation package is incompatible. Use the correct package.
 
upload_2019-8-21_12-25-49.png
 
Ile dałes za tego QNAP'a?
Serwer plików QNAP TS-251B-2GB rozszerzony RAM 4GB
Ten na Intelu kosztuje 1200zł. Nie tylko rtorrent-Pro by działał ale też wszystkie inne aplikacje jak np. wirtualizacja czy HD Station.

Aby uruchomić rtorrent-Pro na Twoim modelu potrzeba skompilowac soft na tą platforme. A to obecnie nie jest takie proste. Czesc bibliotek sie wywala.
 
Za tego Qnap'a dałem 1100 zł
A to już dobra wiadomość że coś robisz z softem rTorrent - jestem w stanie poczekać na rozwiązanie programowe
.
Rtorrent-Pro zakupiłem bo obecnie mam problem z Download Station i torentami a mianowicie mam pobrany film
który otrzymał status zakończone i nijak nie mogę tego zmienić na sedowanie. Na prywatnym trackerze mam na liście niesedowany torrent
i walczę z tym problemem już od dwóch dni i na razie widzę ciemność.