Pomoc Skaner Kyocera FS-1325MFP

wojtek06061989

Passing Basics
Beginner
19 Czerwiec 2017
19
2
3
34
QNAP
TS-x64
Ethernet
1 GbE
Nowy problem = nowy temat!
Witam serdecznie kolegów

Od niedawna jestem posiadaczem TS-251 mam także urządzenie Kyocera FS-1325MFP posiada ona interfejs sieciowy ale niestety tylko do druku. Skanowanie tylko po USB co mega jest niewygodne.....
Chciałbym podpiąć ją do Qnap'a i skanować do niego,
Jako że jestem laikiem jeśli chodzi o te sprawy proszę o pomoc jak to zrobić? Z tego co wyczytałem to potrzebne jest sane (sterowniki do drukarki pod sane są FS-1325MFP Driver Download Center | ServiceWorld | KYOCERA Document Solutions )
Niestety linux i te sprawy to póki co czarna magia dla mnie, mogę liczyć na Waszą pomoc?
Będę mega wdzięczny

Pozdrawiam
 
Witaj,

Nie znam urządzenia ale zgodnie z instrukcją producenta (link - punkt. 5)ma możliwość skanowania do folderu sieciowego.
Na Qnap załóż sobie folder (np. SKANY), utwórz użytkownika do skanowania, dodaj użytkowników którzy mają mieć do niego dostęp
i zdefiniuj na Kyocera profil skanowania do folderu.
Od teraz zeskanowane dokumenty będą trafiały na serwer Qnap.
 
Witam,
Dziękuję za zainteresowanie tematem, zgadza się ma taką możliwość jednak tylko i wyłącznie poprzez kabel USB i aplikację KYOCERA Client Tool, której niestety nie zainstaluję na qnap.

W instrukcji przed kupnem tego urządzenia też nie doczytałem o tym i wyszło w trakcie uruchamiania.....
Z góry przepraszam za post pod postem ale nie mogłem znaleźć opcji edycji wcześniejszego posta.
W miarę swoich możliwości postanowiłem coś zrobić:
- pierwszy pomysł to wirtualna maszyna z windowsem i na niej aplikacja Kyocera Client Tool i ustawione zapisywanie do lokalizacji NAS, Generalnie pomijam niepotrzebne obciążanie NAS wirtualką, generalnie wszystko działa jest jednak ALE.... po każdym wyłączeniu drukarki trzeba ręcznie przechwycić USB na wirtualkę więć lipa.