Pomoc TC-NC9400S3E-2MP-E-2 - qnap i onvif

michalak72

Nowy użytkownik
Noobie
5 Luty 2017
4
0
1
37
QNAP
TS-x51
Ethernet
100 Mbps
Witam,
posiadam u siebie taka oto kamerke
Kamera sieciowa IP 2 Mpix PoE TIANDY TC-NC9400S3E-2MP-E-IR20
niestety firma Tiandy nie jest na liscie kompatybilnosci z qnapem, oczywiście najpierw była kamera potem QNAP inaczej bym jej nie kupował:)
Co do kamerki posiada niby ONVIF profil S i tak też go ustawiam, w SS widzi ją oczywiście, pokazuje, że test przebiegł pomyślnie jeśli wpisze poprawne dane, ale nie ma podglądu. Szukalem FW do niej jednak nieskutecznie.
Pytanie, czy to w ogole ma prawo działać?, czy jednak musi pozostać sama sobie tylko z podglądem...


Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.3 Build 20170624
Model serwera: QNAP TS-251+ 8G
 
Podłączałem dzisiaj tanią kamerkę 4mpx na protokole ONVIF i miałem podobny problem. Surveilance Station znajdował ją nawet po protokole ONVIF, ale nie było podglądu (wyświetla się ikona kamerki z pomarańczowym znakiem zapytania). Grzebałem w ustawieniach kamery, a że to chińczyk to tam jest dużo elementów jakby popitolonych. Ale do rzeczy.
W ustawieniach sieciowych były trzy parametry portów - "media port 3567", "http port 80" i "onvif port 8899".
W SS w "konfiguracji kamery" pod adresem IP sieci LAN numer portu po znalezieniu kamery ustawiał się na 8899.
Po kilku próbach i błędach zmieniłem ustawienie portu "onvif port" na taki sam jak http "80", w ustawieniach samej kamery jak i w SS.
Od tego momentu wszystkie podglądy cudownie zaczęły działać, w tym w SS, ale także w VMobile na telefonie (wcześniej nie działało).
Może i w twoim przypadku to to będzie....
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. kamera onvif