TS-110 czy TS-119 - który wybrać ?

G

Grish

Nowy użytkownik
Noobie
5 Luty 2010
8
0
1
Hej

Interesują mnie te dwa modele TS-110 i TS-119 i który z nich wybrać ?

Czy mają te modele jakieś inne różnice poza procesorem i pamięcią ?

Zaznaczam, że jestem początkujący w sieciach ale interesuję mnie full wypas sprzęt do wykorzystania
w domowej sieci i znalazłem do tego Qnapa [bez żadnego polecania czy reklam:)].


A cenowo te dwa modele mi podchodzą. Z tym, że ten TS-119 jest sporo droższy i chciałbym się od was dowiedzieć co w zamian dostaję ??


Poza tym zaskakują mnie możzliwości tego sprzetu więc jesli już coś dizisaj kupię to żeby
starczyło na te 5 lat :) ale cenowo tak jak wyżej podane modele lub jakiś inny model.


Na pewno od czego zacznę:

- konfiguracja kamery IP
- serwer plików i ftp
- przechowywać multimedia
- Torrenty
- chcę stworzyć prywatną grupę dyskusyjną dla przyjaciół

Planowana sieć po wifi N

- 1 desktop
- 2 laptopy
- + inne urządzenia w sieci


Poza tym zaskakują mnie możliwości tego sprzetu ale jesli już coś dizisaj kupię to żeby
starczyło na jakiś czas bez wymieniania na coś szybszego zaraz no i cenowo tak jak wyżej podane modele lub jakiś inny model ?

No nic bedę czekał na Wasze rady.
Pozdrawiam
Grish
 
Witam

Na 5 lat ... hmmm :) Doloz troszke kaski i kup TS-239 na Intelu. Jesli za duzo to zdecydowanie TS-119. Sprawdz chartsy na stronie Small Net Builder, poczytaj troszke jak dzialaja torrenty. Sam osobiscie wiem, ze rtorrent++ dziala znacznie lepiej i szybciej na intelowych NAS'ach TS-239.

Ale oczywiscie wybor nalezy do Ciebie.

Pozdrawiam
 
No model T-239 też mi się podoba ale cenowo o wiele droższy a jeśli różnica tkwi w prędkościach to jako początkujący zadowolę sie niższym modelem. Zapytałem o TS-110 bo z tego co tu wyczytałem to minimum, bo model TS-109 jest już baaardzo wolny.

Jak się mam wdrażać w to dopiero to na ekstrawagancję trochę za wcześnie ale może ten TS-119