Pomoc TS-212P awaria w trakcie upgradu oprogramowania

slabonart

Nowy użytkownik
Noobie
19 Wrzesień 2015
0
0
0
52
QNAP
Ethernet
802.11n (Wi-Fi 4)
Wczoraj po (lub raczej w trakcie) upgradu oprogramowania do wersji 4.2 zaczęły się problemy:
dioda statusu miga na czerwono-zielono a sam dysk co kilka minut się restartuje.
Dysku nie widać w sieci (qfinder), w routerze na liście urządzeń DHCP również nic.

Próbowałem dziś procedury odzyskiwania firmware'u http://wiki.qnap.com/wiki/Firmware_Recovery.
Przy punkcie na temat użycia przycisku reset okazało się, że NAS zachowuje się tak, jakbym w ogóle resetu nie wciskał - dysk po prostu się wyłącza.
Także po podłączeniu skrętką do laptopa z VMware nie widać ruchu na karcie sieciowej (diody na sieciówce NAS działają).

Czy pozostaje mi tylko serwis?
 
Przy punkcie na temat użycia przycisku reset okazało się, że NAS zachowuje się tak, jakbym w ogóle resetu nie wciskał - dysk po prostu się wyłącza.
This firmware recovery guide is intended for users who encounter system startup failure due to incomplete or unsuccessful firmware update caused by power outage or network disconnection during the process. To verify if this guide applies to your NAS, follow the steps below:

1. Power off the NAS.
2. Remove all the hard disks.
3. Power on the NAS.
4. Wait for ten seconds and check if you hear a short beep.
5. After the short beep, wait for two minutes to check if you hear a long beep.
6. If you only hear a short beep or do not hear any beep, follow the instructions of this guide to recover your NAS.

Czy pozostaje mi tylko serwis?
99% przypadków nie działania firmware recovery, to nie stosowanie się do poleceń z instrukcji.

Użyj tej instrukcji:
How-To - Przywracanie oprogramowania - Firmware Recovery
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. miga czerwono