Pomoc TS-231P - resetowanie od zera i ponowna inicjalizacja

Status
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Chrumpel

Passing Basics
Beginner
2 Marzec 2019
23
3
3
Warszawa
QNAP
TS-x31
Ethernet
100 Mbps
Cześć,
od razu przyznam, że jestem zielony w kwestii NAS'ów...
Kupiłem TS-231P i próbuje go zainstalować...
Nie jestem zupełnie zielony w komputerach, ale ta instalacja jest jedną z najbardziej nieintuicyjnych od lat z jaką miałem do czynienia.
Udało mi się zainicjować serwer, ale nie jestem pewien czy wszystko poszło OK. Nie kojarzę czy miałem okazję wybrać rodzaj pracy (RAID 0, RAID 1), konfigurację woluminu, szyfrowanie, itp.
Czy ktoś Was może poprowadzić mnie pod rękę, jak zupełnie zresetować urządzenie i przejść ponownie proces inicjalizacji?
Mam utworzone konto w QNAP, mam QNAP ID, komputer widzi serwer, ale w Qfinder, zawsze wmuszę wpisać konto "admin", żeby cokolwiek zrobić.
Sam sprzęt i dyski wydają się być sprawne.
Jaka jest aplikacja, która jest centrum zarządzania?
W QFinder, muszę zawsze podać dane logowania z użytkownikiem "admin" mimo, że mam QNAP ID zupełnie inne - można to jakoś połączyć, żeby nie było potrzeby ciągłej autoryzacji?
Pomocy! Nie wiem jak ruszyć...
 
Aby Zresetować Qnapa należy wejść: Panel sterowania/kopia zapasowa i przywracanie/Przywracanie do ustawień fabrycznych.
Jeżeli chodzi o ponowną inicjację: QNAP Szybka konfiguracja NAS
upload_2019-3-3_6-55-26.png
 
Zresetowałem TS-453A (4.3.6.0895 - 2019/03/28) przyciskiem reset, zadziałało bez problemu, jednak ...
po zalogowaniu (admin/admin) miałem pełny dostęp do wszystkich danych na qnapie, w tym do szyfrowanych folderów i wolumenów, to bez sensu - powinny się zablokować.

po co zakładać osobne hasła na wolumen i folder, skoro dostęp można załatwić w 10 sekund (reset + logowanie)