TS-251 jako odtwarzacz HD?

None

Nowy użytkownik
Noobie
29 Grudzień 2011
5
3
3
55
QNAP
null
Ethernet
1 GbE
Witam
Od 4 lat jestem użytkownikiem Nas firmy S i przyszedł czas na zmianę. Zamierzałem kupić DS214 Play jako godny następca starego DS111.
Przez przypadek jednak w sieci znalazłem opis Nasa Qnap TS-251 który bardzo mnie zainteresował jako Nas i dodatkowo odtwarzacz filmów HD.
Nie mam wogóle doświadczenia z produktami firmy Qnap , oprogramowanie firmy S było stosunkowo proste i dawałem sobie radę z zorganizowaniem sieci w domu i dostępem do niej z zewnątrz. W związku z Tym mam parę pytań i jeżeli ktoś posiada albo ma doświadczenie z tym Nasem to proszę o odpowiedź.
1. Qnap obsługuje pilota na podczerwień (IR).Gdzie jest odbiornik?
2. Pakiet XBMC obsługuje Filmy 3D oraz dzwięk True HD oraz Audio Master HD 7.1?
3.Jak wygląda załączanie odwarzania filmów. Jak załączę telewizor mam od razu obraz z XBMC ?
4.XBMC odtworzy film w obrazie iso.
5.Czy można samodzielnie rozszerzyć pamięć o popularne moduły z PC.
6.Folder do którego ściągają się torrenty może być dowolny czy sciśle określony.
7.Nas bardzo zwalnia jak np. sciąga torrenty z max. prędkością.
8.HS-251 sprzętowo i programowo to jest to samo co TS-251
Pozdrawiam i z góry dziękuję za odpowiedzi.
 
Hmm, pomiędzy tymi dwoma urządzeniami (tj ds214 play i TS-251) jest ogromna różnica. Porównywanie kalkulatora ze smartfonem też jest możliwe, bo na obu można liczyć - tylko czy to ma sens.
Leniwy troszkę byłeś w poszukiwaniu informacji, więc część odpowiedzi to linki.

Ad1
TS-251 :: QNAP
masz na zdjęciach gdzie jest IR

Ad2
BackUp Academy – Blog o backupie, macierzach i serwerach plików | QNAP na targach Computex 2014 - BackUp Academy - Blog o backupie, macierzach i serwerach plików

Ad3
Nie rozumiem do końca pytania.
Jeśli na swoim TV ustawisz wyjście HDMI z Qnapa jako startowe to będziesz je miał :)

Ad4
Pytanie do twórców XBMC.

Ad5
Upgrade RAM Memory for QNAP NAS

Ad6
Dowolny

Ad7