Dzień dobry, mam taki problem z dyskiem:
Około 2 tyg temu wygenerował alarm dźwiękowy, ale juz nie mialem dostepu do dysku, żeby to sprawdzić
Wyłączyłem sprzęt w nocy i dopiero teraz znalazłem chwilę by go uruchomić.
Dysk nie zawsze reaguje na przycisk POWER.
Ale jak się uruchomi to dioda LAN mruga światłem przerywanym na pomrańczowo.
Dioda Status - nie świeci w ogóle.
Dioda USB - świeci światłem stałym na niebiesko (brak podłączonych urządzęń USB)
Dioda dysku HDD1 - światło ostałe czerwone
Dioda dysku HDD2 - nie świeci w ogole pomimo włożonych dwóch dysków do wnęk.
Poniżej diód HDD przeswietlone są rownież kwadraciki na czerwono, ale jakby światłem odbitym z wnętrza obudowy.
Qfinder nie wyszukuje tego NASa.
Jak sobie poradzić z tym dyskiem?
Helpdesk spuścił mnie na drzewo twierdząc, że to już za stary sprzęt.
Trafiłem też na temat z rezystorem, lecz nie wiem czy to jest moja awaria... podpowiedzcie coś (z lutownica jestem za pan brat, nawet z elementami w rozmiarze 0603 (SMD)
Około 2 tyg temu wygenerował alarm dźwiękowy, ale juz nie mialem dostepu do dysku, żeby to sprawdzić
Wyłączyłem sprzęt w nocy i dopiero teraz znalazłem chwilę by go uruchomić.
Dysk nie zawsze reaguje na przycisk POWER.
Ale jak się uruchomi to dioda LAN mruga światłem przerywanym na pomrańczowo.
Dioda Status - nie świeci w ogóle.
Dioda USB - świeci światłem stałym na niebiesko (brak podłączonych urządzęń USB)
Dioda dysku HDD1 - światło ostałe czerwone
Dioda dysku HDD2 - nie świeci w ogole pomimo włożonych dwóch dysków do wnęk.
Poniżej diód HDD przeswietlone są rownież kwadraciki na czerwono, ale jakby światłem odbitym z wnętrza obudowy.
Qfinder nie wyszukuje tego NASa.
Jak sobie poradzić z tym dyskiem?
Helpdesk spuścił mnie na drzewo twierdząc, że to już za stary sprzęt.
Dzień dobry,
Niestety urządzenie jest już po gwarancji, a problem dotyczy sprzętu, nie oprogramowania. W tej sytuacji jedyna możliwość to odpłatna naprawa, która może być zrealizowana na dwa sposoby.
Pierwszy to diagnostyka i naprawa wykonana przez europejski serwis QNAP, który znajduje się w Holandii. W takim przypadku klient ponosi koszt przesyłki urządzenia do serwisu w Holandii oraz koszty naprawy. Jeśli decydujecie się Państwo na tę ścieżkę, proszę o stosowną informację.
Druga możliwość, to skorzystanie z autoryzowanego serwisu dystrybutorów QNAP w Polsce, czyli EPA Systemy i Konsorcjum FEN. W celu weryfikacji możliwości naprawy należy skontaktować się bezpośrednio z serwisem tych dystrybutorów...)
Trafiłem też na temat z rezystorem, lecz nie wiem czy to jest moja awaria... podpowiedzcie coś (z lutownica jestem za pan brat, nawet z elementami w rozmiarze 0603 (SMD)