Pomoc TS-431P- serwer WWW przekierowuje do dashboardu Qnap a nie strony WWW

suchokrates1

Nowy użytkownik
Noobie
2 Luty 2022
10
0
1
29
QNAP
TS-x31
Ethernet
1 GbE
Cześć
Na początek napiszę że jestem raczej zielony więc z góry przepraszam za pewnie banalne pytanie.
Posiadam w/w NAS, chciałem postawić na nim własną stronę WWW- na razie testowo wrzuciłem Wordpresa, który w pełni działa, gdy wchodzę na niego przez adres IP wyświetlony w sekcji My DNS wszystko jest ok, przekierowałem również moją domenę na wspomniane IP ale ona prowadzi już do strony konfiguracyjnej NAS a nie do Wordpresa, tak jak bym chciał. Co robię nie tak?
 
A WordPressa masz odpalonego w czym? Kontener czy bezpośrednio serwer www w qnap?
Sprawdź opcję "zezwalaj na przekierowywanie adresu..." w panelu
Screenshot_20220202_170604_org.mozilla.firefox_edit_63132266684115.jpg
 
Najlepiej będzie jak wrzucisz screena z konfiguracją dns i z konfiguracją samego wordpresa. Ciężko stwierdzić bez samego patrzenia co może być nie tak.

Ewentualnie możesz sprawdzić jeszcze jedną rzecz. Dodać domenę recznie do pliku hosts (w swoim komputerze) i sprawdzić czy wszystko zabangla. Jeśli nie ma dziwnych przekierowań na samym qnapie to sądząc po tym co mówisz powinien pojawić się wordpress na porcie 80.
 
Najlepiej będzie jak wrzucisz screena z konfiguracją dns i z konfiguracją samego wordpresa. Ciężko stwierdzić bez samego patrzenia co może być nie tak.

Ewentualnie możesz sprawdzić jeszcze jedną rzecz. Dodać domenę recznie do pliku hosts (w swoim komputerze) i sprawdzić czy wszystko zabangla. Jeśli nie ma dziwnych przekierowań na samym qnapie to sądząc po tym co mówisz powinien pojawić się wordpress na porcie 80.
Moja konfiguracja:
2022-02-02_20h27_15.png

2022-02-02_22h07_48.png

2022-02-02_21h02_58.png

2022-02-02_22h03_30.png
 

Załączniki

  • 2022-02-02_21h58_56.png
    2022-02-02_21h58_56.png
    82,2 KB · Wyświetleń: 81
Ten adres co podałeś jest publiczny i czy w tej chwili wszystko jest włączone?