Pomoc UPS do TS-451

ciepok77

Passing Basics
Beginner
7 Styczeń 2012
57
11
18
42
Rzeszów
QNAP
TS-x51
Ethernet
40 GbE
Witam, przez nawał obowiązków w ostatnim czasie mój ts451 czekał ponad miesiąc w pudełku na podłączenie. Może uda mi się to zrobić w ten lub kolejny weekend. Ostatnio wyczytałem na forum, że najlepiej wszystko spiąć poprzez switcha i takowy zakupiłem. Dowiedziałem się, że serwer najlepiej podłączyć do ups-a i tu potrzebuje waszej pomocy (nie znam się na tym zupełnie), potrzebuje coś w rozsądnej cenie, gdyż jestem po przeprowadzce i trochę grosza poszło:). Ale liczę też na dobrą jakość polecanego sprzętu, najwyżej stawianie serwera poczeka kolejny miesiąc aż odłoże na ups-a.
 
Podepnę się. Z tego co doczytałem APC posiada możliwość wyłączenia sygnału dźwiękowego na stałe. Jak jest u PowerWalkera?
Swoją drogą ciekawe że na liście dla ts-x51 nie figuruje żaden PowerWalker.
 
Ups tylko pod NAS, często nie ma mnie w domu, zależy mi, żeby podczas braku prądu ups jakoś to zakomunikował serwerowi , żeby ten zdążył się wyłączyć, zanim padnie ups ( o ile to możliwe:)). Zapytam jeszcze, czy podczas pracy serwera i zaniku prądu faktycznie są duże problemy z ponownym uruchomieniem serwera, czy ups jest niezbędny?
 
najczesciej jest kabel dostarczany z UPSem - port USB do kompa/NASa a drugi do upsa
pozostaje banalna konfiguracja nasa i masz luz

polecam podlaczenie sieci (switch + router) pod tego upsa (jak sie da ) zeby bylo juz wypasnie ;)
 
Pewnie tak zrobię tylko problem w tym, że nikt nie polecił jeszcze nic dobrego w przystępnej cenie, jak mam tam podłączyć jeszcze router i switcha to napewno musi mieć 3 wejścia na wtyczki