Udzielamy pomocy Uszkodzony dysk,brak dostepu do danych

Dyskusja w 'Macierz oraz woluminy dyskowe' rozpoczęta przez użytkownika szumi77, 16 Marzec 2019 o 22:47.

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp

Masz już konto?

Logowanie / Rejestracja

QNAP Polska - Oficjalne forum wsparcia technicznego QNAP Club. Zawartość jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do naszych treści, rozmów oraz zasobów naszego forum. Ponadto będziesz mógł:
  • Oceniać interesujące wiadomości
  • Subskrybować tematy
  • Otrzymywać aktualizację interesujących treści
  • Rozmawiać i wymieniać się doświadczeniem z innymi użytkownikami
Dołącz do nas!
 
  1. szumi77
    Offline

    szumi77 Passing Basics Beginner

    Dołączył:
    17 Kwiecień 2013
    Wiadomości:
    18
    Miejscowość:
    krakow
    Local Time:
    06:30
    Oceny:
    +3 / 0 / -0
    Followers:
    0
    QNAP:
    TS-x53
    Ethernet:
    802.11g
    TS-x53 802.11g
    Ts-453Be Kurcze sie tutaj wydarzyloWyglada ze jest problem z jednym dyskiem-WD Red 4TB,zakupiony jako nowy przepracowal ok.200 dni i na ... .. ... .. ..... ............. ............... ........... .............. ....... ...... .... ........... ....... .. ...... .. ...... ........ .... ....... ..... .......... ....... . .............. .................... ........... .................. ........... .......... ...... . .......... .. ...... . ......... .......... ... ... ....... ...... . ........... ........... ............... .... ...... ......... .... .. .... ........... ....
     

Użytkownicy znaleźli te stronę szukając słów:

  1. brak dostepu do social club