Help Virtualization Station - problem z przeglądaniem zasobów NAS - na dwóch różnych modelach

Joester

Entry Technician
Q Associate
Jan 20, 2019
13
2
3
46
QNAP
TS-x53D
Ethernet
2.5 GbE
Witajcie,
Czy ktoś próbował może w ostatnim czasie korzystać z Virtualization Station i zakładać np. nową maszynę ?
Z jakiegoś powodu próby przeglądania zasobów NASa z tej aplikacji (np. wybór lokacji gdzie ma być plik maszyny wirtualnej) kończą się permanentnym "myśleniem" apki. Z tego powodu nie mogę korzystać z VS.
Sprawdzone na TS-453D oraz TS-251A na najnowszych firmware'ach oraz wersjach VS. I tu mam podejrzenie, bo jeszcze we wrześniu nie było problemów a na początku października została wydana nowa wersja VS.
Acha - ponowne zainicjowanie serwera nie przynosi żadnej poprawy, cofanie firmware'u również. Starszych wydań VS nie znalazłem w sieci, jest tylko v3.5 nie wspierana na systemach 5.2.6-5.2.7. Nie pomaga przeinstalowanie aplikacji czy jej czasowe wyłączanie.
Wszystkie inne aplikacje i podsystemy działają totalnie bez zarzutu.

Sprawa już zgłoszona na Helpdesk. Czekam obecnie za zdalne podłączenie supportu.
 

Attachments

  • VS.png
    VS.png
    247.2 KB · Views: 15
Od roku używam Brave i do września na pewno nie było problemów. Oczywiście chcąc to zweryfikować uruchomiłem Edge (nie używam w ogóle). UIpewniłem się, że nie ma żadnych pluginów typu adblock, ublok origin czy nordvpn. Niestety jest dokładnie to samo.
Sprawdziłem również opisaną sytuację na Ubuntu, również jest dokładnie to samo. Odpaliłem pulpit na telefonie w przeglądarce (wersja na telefon), również to samo. Można chyba wykłuczyć przeglądarki jako takie.
 
więc to problem z samym softwarem w NASie :)
Tak podejrzewam, gdyż kojarzę pracę QVS w sierpniu i wrześniu oraz problem od kilku/kilkunastu dni, a QVS miał wydaną nową wersję w początku października. Stąd moje pierwsze zgłoszenie do Helpdesku i czekam.
 
Mam dokładnie to samo - nie jestem w stanie założyć nowej maszyny - chciałem dodać nową Fedorę i jest dokładnie tak samo. A co najgorsze, to odtworzyłem kopię z mojego TS-264 i w tym momencie straciłem uprawnienia do wszystkich udostępnionych katalogów. Jakiś koszmar
 

Attachments

  • 2025-10-26 15_58_35-.jpg
    2025-10-26 15_58_35-.jpg
    91.6 KB · Views: 24
Mam dokładnie to samo - nie jestem w stanie założyć nowej maszyny - chciałem dodać nową Fedorę i jest dokładnie tak samo. A co najgorsze, to odtworzyłem kopię z mojego TS-264 i w tym momencie straciłem uprawnienia do wszystkich udostępnionych katalogów. Jakiś koszmar
Dzięki za odzew. Zdaje się, że problem jest najnowszej wersji aplikacji. I współczuję problemów :(
 

Users search this thread by keywords

  1. virtualization station