Drodzy
Pacjent - Qnap TS251A 2G
na serwerze mam zainstalowany program Qumagie, multimedia console i inne aplikacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Qumagie. Jestem fotografem oraz kamerzystą. Mam wydzielony folder / udział o nazwie...
Wszystko jasne. Wyczerpana pula pamięci na Migawki. Choć na dyskach było dostępnych jeszcze ponad 0,5 TB miejsca to zabrakło miejsca na migawki. Problem rozwiązany. Dziękuje
Drodzy
Pacjent - QNAP TS 251A 2G
Chodzi o aplikacje Multimedia Console oraz QuMagie. Aplikacje po jakimś czasie automatycznie zatrzymały się - to jeden problem
Po automatycznym zatrzymaniu się teraz nie daje się ich uruchomić. - to drugi...
no tak do tej pory robiłem. Ale to jest problematyczne gdyż za każdym razerm strzeba wchodzić logować się etc. Potrzebuje czegoś prostrzego czegoś gdzie odrazu z komputera wejdzie mi tą aplikację i będę mógł przeglądać i zarządzać danymi. Mam...
Jak w temacie. Chodzi mi o aplikację dzięki której z poziomu komputera z systemem Windows 10 będę mógł w łatwy sposób przeglądać pliki lub foldery znajdujące się na qnapie, zarządzać mini czy np. wygenerować link udostępniania dla określonego...
Ja to wiem. Napisałem wyraźnie że synchronizacja jednokierunkowa działa ale problem jest w tym że po usunięciu danych z folderu źródłowego znikają one również z folderu docelowego A chciałbym by te dane zostawały w folderze docelowym. Natomiast...
Jeśli chodzi o zadanie synchronizacji jednokierunkowej
Widoczne na powyższym screenie nieaktywne zasady także były nieaktywne na etapie tworzenia zadania
Jasne. Tak wygląda panel admina urządzenia WDMyCloud
Jak widać zbyt wiele ustawić się tu nie da. Jak widać daje się skonfigurować połączenie CISF/SMB. To działa. Ale tylko w przypadku synchronizacji jednokierunkowej.
Przy tworzeniu zadania...
Witajcie
Serwer QNAP TS251A 2G
Drugie urządzenie WDMyCloud
Oba urządzenia podłączone do tej samej sieci za pośrednictwem LAN
WDMyCloud - już starszy model - w 2022 roku skończyło się wsparcie.