Aplikację zakupiłem drugi raz bo uważam, że jedna z lepszych na rynku,
niestety przy zmianie użytkownika i hasło coś się sp.....
próba resetu hasła z linku Login i hasło - Reset user credentials - Login/Password to rtorrent-Pro
nie pomaga...
dzięki za podpowiedź, juz wiem w którą stronę iść, wczesniej dostałęm link do pobrania bez logowania się do sklepu, jakoś to ogarnę.
Jeszcze raz dzięi i Wesołych
dzięki za podpowiedź, a wcześniejsza pomoc też pomogła, widać mam ten sam problem co dwa lata :), żadko bywam na forum, podłączyłem sklep z aplikacjami ale nie widzę tam akurat rTorrent ani basic ani pro?
Coś robię nie tak?
Cześć, musiałem NAS przywrócić do ustawień fabrycznych bo po ostatniej aktualizacji zaczął coś głupieć, staram sie podłączyć QPKG Store ale mam pusto, czy mienił się adres QPKG Store?