Witam,
posiadam w firmie serwer NAS i skonfigurowany jest tak aby współdzielone zasoby sieciowe były dostępne dla różnych użytkowników. Od pewnego czasu ok. tygodnia 2 użytkowników nie może zmapować dysku sieciowego za pomocą Qfinder Pro.
Sytuacja wygląda tak jak na przedstawionych screenshotach.
Zmapowane dyski sieciowe pod userami działały i nagle przestały działać (odmowa dostępu). W grupach, uprawnieniach itp. nie było nic zmieniane.
Prosiłbym o jakąś pomoc w tym temacie. Zmiany haseł nic nie pomogły. Próbowałem również wyłączyć ochronę KIS 2020 oraz zmieniać sieć z publicznej na prywatną. Urządzenie było również restartowane. Oprogramowanie Firmware jest aktualne.
Wersja Windows: Win 10 pro (build 2004)
Wersja oprogramowania Firmware: 4.4.3.1421 Build 2020/09/07
Model serwera: QNAP TS-431P2
posiadam w firmie serwer NAS i skonfigurowany jest tak aby współdzielone zasoby sieciowe były dostępne dla różnych użytkowników. Od pewnego czasu ok. tygodnia 2 użytkowników nie może zmapować dysku sieciowego za pomocą Qfinder Pro.
Sytuacja wygląda tak jak na przedstawionych screenshotach.
Zmapowane dyski sieciowe pod userami działały i nagle przestały działać (odmowa dostępu). W grupach, uprawnieniach itp. nie było nic zmieniane.
Prosiłbym o jakąś pomoc w tym temacie. Zmiany haseł nic nie pomogły. Próbowałem również wyłączyć ochronę KIS 2020 oraz zmieniać sieć z publicznej na prywatną. Urządzenie było również restartowane. Oprogramowanie Firmware jest aktualne.
Wersja Windows: Win 10 pro (build 2004)
Wersja oprogramowania Firmware: 4.4.3.1421 Build 2020/09/07
Model serwera: QNAP TS-431P2