Pomoc Dodanie kamery USB (QUSBCam2) w QVR Pro > nie można nazwiązać połączenia

kszadkowski

Passing Basics
Beginner
10 Styczeń 2010
13
2
3
38
Warszawa
QNAP
TS-x51+
Ethernet
1 GbE
Potrzebuję rady odnośnie podłączenia kamery USB w QVR Pro. Mi już skończyły się pomysły, może ktoś coś wymyśli. Zatem trochę informacji i co robiłem:

QNAP ts-1277AXU-RP z softem QTS 5.2.0.2860 (najnowszy)
Całą konfigurację robię z konta "admin". Domyślnie konto było wyłączone, ale ponieważ próbowałem wszystkiego, chciałem i to wykluczyć, zatem konto "admin" włączyłem i ustawiłem na nim hasło. Po wszystkim QNAPa zresetowałem żeby nie było.

QUSBCam2: podłączyłem kamerkę USB - Logitech C920 - wszystko pięknie rozpoznało > screen1
QVR Pro:
Kamerę bez problemu znajduje trzy pozycje, bowiem QNAP ma podłączone i skonfigurowane trzy interfejsy. Próbowałem każdą dodać bez powodzenia > screen2. Na kolejnym ekranie dodawania, QNAP sam wszystkie wypełnia, ja tylko dopisuję konto "admin" i jego hasło (jak wspomniałem wyżej konto włączyłem, hasło ustawiłem, wpisane na pewno prawidłowo bo loguje się na to konto tym hasłem). Konto na pewno ma uprawnienia bo sprawdziłem. Klikam "Sprawdź" i tutaj problem - Nie można nawiązać połączenia > screen3.

W polu adres IP próbowałem wpisać "localhost" i "127.0.0.1". Nawet sprawdzałem na innych przeglądarkach, chociaż nie ma to żadnego sensu, ale chciałem wszystko wykluczyć. Na QNAPie zainstalowana jeszcze aplikacja Malware Remover i nic więcej, żadnego antywirusa nie instalowałem.
Ktoś ma jakiś pomysł co może być nie tak?
 

Załączniki

  • screen1.png
    screen1.png
    222 KB · Wyświetleń: 23
  • screen2.png
    screen2.png
    89,8 KB · Wyświetleń: 23
  • screen3.png
    screen3.png
    325,1 KB · Wyświetleń: 24
Cześć. Miałem taki sam problem. Nie pomagało nic, deinstalacja i ponowna instalacja QVR Pro oraz QUSBCam2. Postanowiłem, że od nowa zainstaluję system i dwa wspomniane programy ( wcześniej swoje zasoby przeniosłem na zewnętrzne dyski 2TB ) . Okazało się, że zainstalowaniu systemu i niezbędnych aplikacji wszystko ruszyło jak należy. Wydaje mi się, że instalacja różnych aplikacji blokuje instalację kamery w QVR Pro. Doinstalowałem po tym potrzebne mi aplikacje i jak na razie wszystko działa. Mam dwie kamery no name ( chińczyki, jedna za 30zł a druga obrotowa za 40zł ). Do jednej w ustawieniach musiałem wpisać ONVIF jako producent i wybrać z rozwinięcia ONVIF ProfileS Cameras. W załączniku widać, że nagrywanie zatrzymane bo ustawiłem wyłącznie wykrywanie ruchu i ten zapis - działa.
Nie mam pomysłu jak rozwiązać Twój problem, pozdrawiam.
 

Załączniki

  • Zarzut.png
    Zarzut.png
    487 KB · Wyświetleń: 8