Potrzebuję rady odnośnie podłączenia kamery USB w QVR Pro. Mi już skończyły się pomysły, może ktoś coś wymyśli. Zatem trochę informacji i co robiłem:
QNAP ts-1277AXU-RP z softem QTS 5.2.0.2860 (najnowszy)
Całą konfigurację robię z konta "admin". Domyślnie konto było wyłączone, ale ponieważ próbowałem wszystkiego, chciałem i to wykluczyć, zatem konto "admin" włączyłem i ustawiłem na nim hasło. Po wszystkim QNAPa zresetowałem żeby nie było.
QUSBCam2: podłączyłem kamerkę USB - Logitech C920 - wszystko pięknie rozpoznało > screen1
QVR Pro:
Kamerę bez problemu znajduje trzy pozycje, bowiem QNAP ma podłączone i skonfigurowane trzy interfejsy. Próbowałem każdą dodać bez powodzenia > screen2. Na kolejnym ekranie dodawania, QNAP sam wszystkie wypełnia, ja tylko dopisuję konto "admin" i jego hasło (jak wspomniałem wyżej konto włączyłem, hasło ustawiłem, wpisane na pewno prawidłowo bo loguje się na to konto tym hasłem). Konto na pewno ma uprawnienia bo sprawdziłem. Klikam "Sprawdź" i tutaj problem - Nie można nawiązać połączenia > screen3.
W polu adres IP próbowałem wpisać "localhost" i "127.0.0.1". Nawet sprawdzałem na innych przeglądarkach, chociaż nie ma to żadnego sensu, ale chciałem wszystko wykluczyć. Na QNAPie zainstalowana jeszcze aplikacja Malware Remover i nic więcej, żadnego antywirusa nie instalowałem.
Ktoś ma jakiś pomysł co może być nie tak?
QNAP ts-1277AXU-RP z softem QTS 5.2.0.2860 (najnowszy)
Całą konfigurację robię z konta "admin". Domyślnie konto było wyłączone, ale ponieważ próbowałem wszystkiego, chciałem i to wykluczyć, zatem konto "admin" włączyłem i ustawiłem na nim hasło. Po wszystkim QNAPa zresetowałem żeby nie było.
QUSBCam2: podłączyłem kamerkę USB - Logitech C920 - wszystko pięknie rozpoznało > screen1
QVR Pro:
Kamerę bez problemu znajduje trzy pozycje, bowiem QNAP ma podłączone i skonfigurowane trzy interfejsy. Próbowałem każdą dodać bez powodzenia > screen2. Na kolejnym ekranie dodawania, QNAP sam wszystkie wypełnia, ja tylko dopisuję konto "admin" i jego hasło (jak wspomniałem wyżej konto włączyłem, hasło ustawiłem, wpisane na pewno prawidłowo bo loguje się na to konto tym hasłem). Konto na pewno ma uprawnienia bo sprawdziłem. Klikam "Sprawdź" i tutaj problem - Nie można nawiązać połączenia > screen3.
W polu adres IP próbowałem wpisać "localhost" i "127.0.0.1". Nawet sprawdzałem na innych przeglądarkach, chociaż nie ma to żadnego sensu, ale chciałem wszystko wykluczyć. Na QNAPie zainstalowana jeszcze aplikacja Malware Remover i nic więcej, żadnego antywirusa nie instalowałem.
Ktoś ma jakiś pomysł co może być nie tak?