Problem z certyfikatem - TS 509PRO

Dyskusja w 'Podstawowe ustawienia systemowe' rozpoczęta przez użytkownika brOkOl, 7 Grudzień 2008.

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp

Masz już konto?

Logowanie / Rejestracja

QNAP Polska - Oficjalne forum wsparcia technicznego QNAP Club. Zawartość jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do naszych treści, rozmów oraz zasobów naszego forum. Ponadto będziesz mógł:
  • Oceniać interesujące wiadomości
  • Subskrybować tematy
  • Otrzymywać aktualizację interesujących treści
  • Rozmawiać i wymieniać się doświadczeniem z innymi użytkownikami
Dołącz do nas!
 
  1. brOkOl
    Offline

    brOkOl Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    9 Październik 2008
    Wiadomości:
    3
    Miejscowość:
    Poznan
    Local Time:
    01:00
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Witam, Stalem sie szczesliwym posiadaczem TS-509Pro ( 5 x 1TB Seagate F1 ). Kupujac dostalem go z SW v2.0.0. Po zaistalowaniu v2.0.3 ....... ... ....... . ............ .... ....... ......... .. ... ......... .... ... .. ............ .......... .. ........... ..... .. ...... ................... .... ......... . .......... .. .. .... .... .. . .. ....... ... ........ .... ......... . .............. ... ... .......... .... ..... .. .. ...... ... ... ............ .... .. .. ..... ...... .. .... . ... ...... .......... .... ........... .. ...... ... ... . .. ............... .. .. ......... ....... ... . .. ....... .... .......... .. .............. .... ...... .... ........... ......... ................ .. ..... .... .......... .... ..... ... .. ...... ....... .... ........ ....... .. ... . .... .... .. ....... ... ....... .... . .... ... ... . .... ......... ... ......... ... .......... .. .... ..... ........