- 12 Październik 2013
- 14
- 0
- 3
- 34
- QNAP
- TS-x20/TS-x21
- Ethernet
- 802.11b (Wi-Fi 1)
Od kiedy wgrałem najnowszą wersję oprogramowania (4.3.4.1190) na QNAPa (TS-269L) to wszystkie połączenia spoza sieci lokalnej poprzez OpenVPN dostają bana na 5 min:
Jako, że dostęp zdalny do serwera jest pieruńsko ważny w chwili obecnej to musiałem wyłączyć "ochronę dostępu do sieci". Teraz już nikt nie jest banowany, ale za to muszą się wszyscy logować dwa razy. Najpierw bezpośrednio w OpenVPN dzięki czemu łączy się z siecią, a potem sam Windows wymaga poświadczeń dostępu po raz kolejny.
Nigdy wcześniej nie miałem takiej sytuacji, a umiem tyle co w poradnikach QNAPa. Co może być powodem banowania IP? Chyba dość niebezpiecznie jest używać serwera bez włączonej ochrony dostępu do sieci? Jak mogę to naprawić?
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.4.1190 Build 20200107
Model serwera: QNAP TS-269L
Aktualizacja:
Właśnie jeden z użytkowników zadzwonił, że po połączeniu się przez OpenVPN i wybraniu katalogu na serwerze wyrzuca mu błąd, że ścieżka katalogu jest niepoprawna, chociaż jest poprawna. Kompletnie nie rozumiem co się dzieje.
Dodam, że połączenie bezpośrednio przez przeglądarkę po adresie firma.qnapcloud.com i podaniu tych samych danych logowania co używanych przy OpenVPN wszystko działa idealnie.
Jako, że dostęp zdalny do serwera jest pieruńsko ważny w chwili obecnej to musiałem wyłączyć "ochronę dostępu do sieci". Teraz już nikt nie jest banowany, ale za to muszą się wszyscy logować dwa razy. Najpierw bezpośrednio w OpenVPN dzięki czemu łączy się z siecią, a potem sam Windows wymaga poświadczeń dostępu po raz kolejny.
Nigdy wcześniej nie miałem takiej sytuacji, a umiem tyle co w poradnikach QNAPa. Co może być powodem banowania IP? Chyba dość niebezpiecznie jest używać serwera bez włączonej ochrony dostępu do sieci? Jak mogę to naprawić?
Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.4.1190 Build 20200107
Model serwera: QNAP TS-269L
Aktualizacja:
Właśnie jeden z użytkowników zadzwonił, że po połączeniu się przez OpenVPN i wybraniu katalogu na serwerze wyrzuca mu błąd, że ścieżka katalogu jest niepoprawna, chociaż jest poprawna. Kompletnie nie rozumiem co się dzieje.
Dodam, że połączenie bezpośrednio przez przeglądarkę po adresie firma.qnapcloud.com i podaniu tych samych danych logowania co używanych przy OpenVPN wszystko działa idealnie.