Pomoc Brak dostępu do serwera przez przeglądarke - tylko macOS

1921686

Nowy użytkownik
Noobie
6 Lipiec 2016
6
0
1
34
QNAP
HS-251
Ethernet
null
Cześć wszystkim,

borykam się z logowaniem do konsoli administracyjnej z poziomu przeglądarki. Problem pojawia się tylko na komputerze z systemem macOS. Pojawia się okno logowania, po wpisaniu loginu i hasła pojawia się błękitny ekran i ładuje stronę, i tak przez godzinę i nic. Na Windowsie loguje się bez problemu.

Co już próbowałem:
- aktualizacja firmware serwera do najnowszej
- wyczyszczenie danych przeglądarki
- logowanie z Firefox, Chrome, Opery też nie działa
- odinstalowałem antywirusa Eset
- odinstalowałem Adobe Flash Player

Więcej pomysłów nie mam, jakieś sugestie?
Dzięki!

Wersja oprogramowania Firmware: najnowsza
Model serwera: QNAP TS-251
 
Cześć

1. Logujesz się po https?
2. Logujesz się po domenie (jeśli tak to czy własne czy myqnapcloud) lub adresie IP?

Ostatnio Qnap boryka się z problemami aplikacji nie działających pod HTTPS i na domenie.
 
Może masz jakis soft do usuwania reklam? Albo jakiś serwer proxy?
Zapomniałem dodać że programy typu adblock i do blokowania javascriptu też odinstalowałem.

Przed chwilą logowałem się z komputera z windowsem, działa bezproblemowo.
Co więcej, logując się z windowsa pokazuje że jestem również zalogowany na komputerze z macOS, tyle że w rzeczywistości widzę pasek ładowania adresu i niebieski ekran. Tak jak w załącznikach:
 

Załączniki

  • Zrzut ekranu 2017-12-11 o 19.07.39.png
    Zrzut ekranu 2017-12-11 o 19.07.39.png
    2,3 KB · Wyświetleń: 54
  • Zrzut ekranu 2017-12-11 o 19.07.48.png
    Zrzut ekranu 2017-12-11 o 19.07.48.png
    2,2 KB · Wyświetleń: 48
Zapomniałem dodać że programy typu adblock i do blokowania javascriptu też odinstalowałem.

Przed chwilą logowałem się z komputera z windowsem, działa bezproblemowo.
Co więcej, logując się z windowsa pokazuje że jestem również zalogowany na komputerze z macOS, tyle że w rzeczywistości widzę pasek ładowania adresu i niebieski ekran. Tak jak w załącznikach:
Dziwna sytuacja. Zgłosić do helpdesk szybko i sprawnie odpowiadają.

Edit:

Ewentualnie do głowy mi przychodzi sprawdzenie czy w ustawieniach safari nie masz jakiejś dziwnej blokady ustawionej.
 
A próbowałeś logować się z czystego Maca? Czy tylko odinstalowales appki?
Z czystego maca dostęp działa. Wychodzi na to że to wina jakichś moich wewnętrznych ustawień. Dzięki wszystkim za pomoc. Jak dojdę do tego co to było to podzielę się informacją, jeżeli nie, to znaczy że wykonałem instalację systemu na czysto ;)
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. niebieski ekran
  2. problem zz logowaniem sie z przegladarki
  3. logowanie przez przeglądarkę problem