Pomoc brak możliwości archiwizacji PST

leo555

Nowy użytkownik
Noobie
15 Czerwiec 2016
6
0
1
43
QNAP
Ethernet
802.11ac (Wi-Fi 5)
Witam, czy ktoś z Was miał kiedyś problem z oprogramowaniem NetBak replikator w zakresie archiwizacji poczty z Outlooka ? Problem polega u mnie na tym, że mając najnowsza wersję NetBaka na części komputerów w rozwijanej liście do archiwizacji, mam możliwość archiwizacji Outlooka PST (on sobie dzieli na zrozumiałe dla siebie pliki), część nie ma tej opcji. Na komputerach mam Office 2013 oraz 2016, ale jak zauważyłem nie ma to większego znaczenia.
Drugie moje pytanie jest następujące, jeśli Netbak nie ma możliwości archiwizacji z automatu PST to wskazuję ręcznie folder z pocztą, tylko zastanawiam się czy podczas gdy Outlook jest otwarty i następuje archiwizacja PST to ta archiwizacja jest poprawna i podczas odtwarzania i podpinania na nowym komputerze PST nie będzie sypało błędami oraz czy w archiwizacji będzie wszytko (nie wiem czy aktualnie otwarty plik jest archiwizowany czy nie).

Miałem również kiedyś taki przypadek że archiwizacja na QNAP była robiona a podczas przywracania plików wszytko ładnie się przywróciło, ale nie mogłem odtworzyć dokumentów tekstowych niektórych, pisało że pliki są uszkodzone. Trochę mnie to martwi bo przecież po to jest archiwizacja żeby poprawnie archiwizować pliki. Plik który był przywrócony z kopii był uszkodzony a na starym komputerze on na pewno był poprawnie otwierany.
 
pliki PST muszą być kopiowane offline czyli nie mogą być otwarte w Outlooku - netbak musiałby robić tzw kopie shadow i ją wysłać do archiwizacji, ale to wymaga przygotowań.

Pisz do helpdesk.qnap.com i pytaj się wtf :)