Pomoc Brak możliwości importu innych repozytoriów (QnapClub)

Axles

Entry Technician
Q Associate
21 Sierpień 2020
35
4
8
40
QNAP
TS-x30
Ethernet
1 GbE
Hej, nie wiem co jest, ale robię już wg. kilku poradników i nie chce mi zaakceptować repozytorium QnapClub, wygląda to jak na screenie.
ai.imgur.com_BPUNYEQ.png



Wersja oprogramowania Firmware: 4.4.3.1400 Build 20200817
Model serwera: QNAP TS-230
 

Załączniki

  • ai.imgur.com_YFDHmLy.png
    ai.imgur.com_YFDHmLy.png
    105,9 KB · Wyświetleń: 66
1. na pewno pracujesz na koncie admin QNAPa ?
Tak
2. lecisz wg guide'a : Qnapclub Store ?
To był pierwszy który znalazłem zanim tu na forum znalazłem też z www w adresie repo
3. screen jest obcięty
Fakt, ale brakuje tam niżej tylko adresu repozytorium, chciałem głównie komunikat pokazać.
4. załącznik nie dotyczy tematu
Nie wiedziałem jak usunąć :)
 
Problem w tym, że nie pokazuje żadnych aplikacji z QnapClub i komunikat jak na screenie, żeby sprawdzić połączenie internetowe.
DNS na 1.1.1.1 i 8.8.8.8 a brama wskazuje na router, poza tym reszta działa ok, z app center normalnie wyświetla listę aplikacji.
 
Czyli plik repo pobrało.
Dobra a może jakiś Adblock coś blokuje?
Sprawdź jeszcze to:
Q: I cannot see any Apps in App center (stuck on "Loading data, please wait...").

A: Please run below command in command line.
[~] # rm /etc/config/qpkg_job.conf
 
Co do powyższego to ja widzę w AppCenter wszystkie aplikacje oficjalne, pobierałem m.in Photo Station, Video itd.
Nie mam żadnego Adblocka w Firefoxie, sprawdzałem też na innych przeglądarkach i to samo czyli trzecia ikona po lewej "QnapClub" pojawia się, ale nie ma na liście "wszystkich aplikacji" nic bo w tym miejscu mam komunikat:
"NAS nie mógł uzyskać listy informacji o aplikacjach. Sprawdź ustawienia sieci"

Bo rozumiem, że w tym miejscu powinienem właśnie mieć listę aplikacji z QnapClub coś analogicznie jak na zakładce "Qnap Store"?
 
Cześć,
U mnie jest identyczny problem na obu urządzeniach (TS-431p i TVS-672N), przy czym w jednym mogę przeglądać dodane repozytorium z poziomu aplikacji Qmanager na androidzie. Jednak przez przeglądarkę w App Center zgłasza, żebym sprawdził połączenie, tak jak u kolegi z wątku.
Ot zagwozdka.
Pozdrawiam
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. video station