Pomoc Format wiadomości z centrum powiadomień

infomedia

Entry Technician
Q Associate
28 Kwiecień 2009
47
1
6
8
QNAP
TS-x53Be
Ethernet
802.11n (Wi-Fi 4)
Hej,

od jakiegoś czasu (chyba mniej ni z miesiąc) wiadomości przychodzące z "Centrum Powiadomień" w formacie tekstowym jak gdyby nie mają znaku końca lini.

Kiedyś było tak:
[Info][Hybrid Backup Sync] Powiadomienie z urządzenia użytkownika: NAS-dom

Nazwa serwera NAS: NAS-dom
Priorytet: Info
Data i godzina: 2023/12/14 07:15:54

Nazwa aplikacji: Hybrid Backup Sync
Kategoria: Status zadania
Wiadomość: [Hybrid Backup Sync] Ukończono przychodzące zadanie Kopia zapasowa: „veeam” od klienta: „xxxxxxxx”.

Teraz jest tak:
[Info][Urządzenie zewnętrzne] Powiadomienie z urządzenia użytkownika: NAS-dom Nazwa serwera NAS: NAS-dom Priorytet: Info Data i godzina: 2024/01/12 08:52:38 Nazwa aplikacji: Urządzenie zewnętrzne Kategoria: UPS Wiadomość: [Urządzenie zewnętrzne] Podłączono zasilacz UPS USB. ©2024 QNAP Systems, Inc.

Ktoś wie jak to "naprawić"?
 
Tak, przez panel WWW widać tak samo. Już to sprawdzałem bo myślałem, że to Outlook zwariował. Widzę że taki format dostaję także z powiadomień z obcych serwerów i... nawt wiem kiedy to się wydarzyło, bo z jednego serwera przetrzymuję powiadomienia dłużej.
Dwa powiadomienia wysyłane jedno po drugim w tej samej minucie z tego samego serwera:
[Info][Hybrid Backup Sync] Powiadomienie z urządzenia użytkownika: serwer-nas

Nazwa serwera NAS: serwer-nas
Priorytet: Info
Data i godzina: 2024/01/09 22:30:30

Nazwa aplikacji: Hybrid Backup Sync
Kategoria: Status zadania
Wiadomość: [Hybrid Backup Sync] Rozpoczęto Kopia zapasowa zadanie: „veeam”.

[Info][Hybrid Backup Sync] Powiadomienie z urządzenia użytkownika: serwer-nas Nazwa serwera NAS: serwer-nas Priorytet: Info Data i godzina: 2024/01/09 22:30:45 Nazwa aplikacji: Hybrid Backup Sync Kategoria: Status zadania Wiadomość: [Hybrid Backup Sync] Kopia zapasowa zadanie „veeam”: Korzystanie z interfejsu sieciowego „Adapter 1”. Opcje interfejsu: Ręcznie. ©2024 QNAP Systems, Inc.

I od tego momentu wszystkie powiadomienia w "nowym" formacie.
Właśnie zresetowałem jeden serwer i to nic nie zmieniło.
 
Osobiscie sprawdziłbym usuwając reguły i usługę SMTP i na nowo sparował i utworzył regułę. Swego czasu tez dostawałem podwojne powiadomienia , a winne były podwójne reguły
 
No właśnie tak mi przyszło do głowy, czy przyczyną nie mogą być jakieś zmiany na serwerze pocztowym, bo jednak qnapy są różne i w różnych lokalizacjach, ale wysyłka chyba wszędzie przez jedno konto. Muszę podpytać hosting.

Edit:
Dostałem odpowiedź, że na serwerze pocztowym nic nie było zmieniane.
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. centrum powiadomień