Pomoc Monitoring na TS-112

jacekm

Nowy użytkownik
Noobie
22 Sierpień 2014
5
3
3
44
QNAP
Ethernet
10 GbE
Witam!

Walczę od dłuższego czasu z uruchomieniem monitoringu 2 kamer na QNAP TS-112. Przy firmware 4.0 i 4.1 na Surveillance Station obraz z kamer jest skokowy zarówno na podglądzie na żywo jak i w materiale nagranym. Ponadto co jakiś czas na kilkanaście sekund przycina się. Przy firmware 3.8.3 i wbudowanej Surveullance Station wszystko chodzi płynnie i bezproblemowo. Przy wszystkich firmware wybieram tą samą kamerę FOSCAM. Mam 2 różne kamery, obie działają na tym ustawieniu i na obu objawy są identyczne. Czy u Was jest to samo? A może znane jest jakieś rozwiązanie problemu? Nadmieniam, że w tym czasie nic więcej co mogło by obciążać sieć nie pracuje. Nie znalazłem rozwiązania na forum więc może to tylko problem występujący u mnie. Czy skazany jestem na pozostanie przy starszej wersji firmware?

Z góry dziękuję za pomoc.
 
Przy jednej kamerze w miarę stabilnie. Tylko czasami delikatne przycięcia kilkusekundowe. Kamery to DERICAM H502W i SUNEYE TM02WP . Obie to kamery IP połączone przez router skrętką. Stawiałem na problem z kamerami, ale dziwi mnie, że na na tych samych ustawieniach na 3.8.3 śmigają aż miło. Zastanawiam się więc, czy inni na tym sprzęcie mają podobny problem. Widzę, że pokazała się wersja fw 4.1.1 . Pewnie przeinstaluję i sprawdzę, ale już ręce opadają przez te ciągłe reinstalacje i testy.
 
Pewnie przeinstaluję i sprawdzę, ale już ręce opadają przez te ciągłe reinstalacje i testy.

Jedna ze szkół życia mówi jak coś działa dobrze to się tego nie tyka ....
Na mocniejszym sprzęcie będzie pomykało aż miło ...
Wgrywasz oprogramowanie bardziej wymagające ...
 
Tak podejrzewam, że może nie radzi sobie NAS z nowszym i zapewne jak to zawsze bywa bardziej rozbudowanym i wymagającym oprogramowaniem. Dlatego też ciekawi mnie, czy inni mają też te problemy. No chyba, że TS-112 już wyginęło jak mamuty :D

Chociaż nie wiem, czy to nie wina w samym Surveillance Station w nowszej wersji. niestety, ale na 4.1 nie da się chyba odpalić starszej niż 5.0, a na 4.0.1 wersja 3.0.4 niby jest ale nie odpala się.
 
Może niewielu użytkowników tego modelu wykorzystuje go w podobnej funkcjonalności.
Nas sobie radzi z zadaniami (oprogramowaniem) wyśmienicie bo działa, niemniej w sposób nieoczekiwany dla Ciebie ...
Posprawdzaj zasoby będące w użyciu, oraz co jest uruchomlone może uda Ci się "ulżyć" sprzętowi.
 
Trzeba więc zastanowić się nad zmianą na lepszy model. Z tych przystępnych urządzeń wszystkie mają obsługę darmową 2 kamer, czy też są wersję z większą ilością kamer?
 
Od wersji oprogramowania cośtam Station zależy, poszukaj wiadomości na forum bo było trochę zamieszania wokół tego jak powstawało oprogramowanie v4.X
Nie chcę opowiadać teraz bo nie pamiętam detali ... ;-p
 
Oki. Na FW 4.1.1 na wersji wbudowanej Survillance Station chodzi ładnie, ale wyświetla mi w wersji angielskiej i po wejściu w zakładkę LIVE VIEW mam tylko komunikat Please Wait .... i nic więcej. Nie pomagają żadne zmiany ustawień przeglądarki. Programem zewnętrznym Surveillance Client jest to samo :-( Wygląda na to, że przycinanie się występuje tylko w pobranej z APP CENTER wersji 5.x , a na wersji wbudowanej brak wyświetlania podglądu na żywo i brak języka polskiego.
 
  • Lubię to
Reakcje: kaktus