Witam
Czy spotkał się może ktoś z problem ciągłego restartu z błędem:
Poziom istotności Data Godzina Użytkownicy Źródło IP Aplikacja Kategoria Zawartość
Ostrzeżenie 27/04/2020 13:49:54 System 127.0.0.1 Power NAS Power Status [Power] The system was not shut down properly last time.
Poziom istotności Data Godzina Użytkownicy Źródło IP Aplikacja Kategoria Zawartość
Ostrzeżenie 27/04/2020 13:49:05 System 127.0.0.1 Storage & Snapshots Volume [Storage & Snapshots] File system not clean. Volume: DataVol1. Run a file system check.
System restartuje się po kilka razy w ciągu dnia o różnych porach. Problem od samego początku występuje od dnia zakupu.
System był już dwa razy stawiany od podstaw w dwóch trybach wolominu jako RAID i statyczny ale problem tkwi nadal.
Sprawa zgłoszona na helpdesk i trwa. Na etapie była już testowana pamięć (jest 8G) przez 14h Memory Test - QNAPedia i jest ok. Dysk systemowy jest kompatybilny z listą QNAP. Testowana stabilność systemu przez określony czas z podaną komendą ale problem ten sam:
daemon_mgr qwatchdogd stop '/sbin/qwatchdogd -t 5 &'
qwatchdogd -d
System też już po aktualizacjach, problem nadal.
W załączeniu zrzut z ostatnich 3 dni z tym błędem. Po każdym restarcie jest sprawdzanie woluminu.
Podejrzenie samego dysku ?
Dysk zamontowany SEAGATE ST3000VN007
Wersja oprogramowania Firmware: 4.4.2.1270 build 20200410
Model serwera: QNAP TS-251B
Czy spotkał się może ktoś z problem ciągłego restartu z błędem:
Poziom istotności Data Godzina Użytkownicy Źródło IP Aplikacja Kategoria Zawartość
Ostrzeżenie 27/04/2020 13:49:54 System 127.0.0.1 Power NAS Power Status [Power] The system was not shut down properly last time.
Poziom istotności Data Godzina Użytkownicy Źródło IP Aplikacja Kategoria Zawartość
Ostrzeżenie 27/04/2020 13:49:05 System 127.0.0.1 Storage & Snapshots Volume [Storage & Snapshots] File system not clean. Volume: DataVol1. Run a file system check.
System restartuje się po kilka razy w ciągu dnia o różnych porach. Problem od samego początku występuje od dnia zakupu.
System był już dwa razy stawiany od podstaw w dwóch trybach wolominu jako RAID i statyczny ale problem tkwi nadal.
Sprawa zgłoszona na helpdesk i trwa. Na etapie była już testowana pamięć (jest 8G) przez 14h Memory Test - QNAPedia i jest ok. Dysk systemowy jest kompatybilny z listą QNAP. Testowana stabilność systemu przez określony czas z podaną komendą ale problem ten sam:
daemon_mgr qwatchdogd stop '/sbin/qwatchdogd -t 5 &'
qwatchdogd -d
System też już po aktualizacjach, problem nadal.
W załączeniu zrzut z ostatnich 3 dni z tym błędem. Po każdym restarcie jest sprawdzanie woluminu.
Podejrzenie samego dysku ?
Dysk zamontowany SEAGATE ST3000VN007
Wersja oprogramowania Firmware: 4.4.2.1270 build 20200410
Model serwera: QNAP TS-251B