Witajcie,
posiadam TS-253A z firmware 4.3.4.0387 Build 20171116. Mam problem bo prawdopodobnie wolumin uległ jakiemuś błędowi i system przy każdym logowaniu zgłasza aby go przeskanować. Niestety za każdy razem kiedy chcę to zrobić dostaję komunikat, że nie można go odmontować i proponuje zatrzymanie usług (na co mogę się zgodzić) no i formatowanie woluminu - to już odpada.
Co można z tym zrobić pozostawiając dane na swoim miejscu?
Pozdrawiam
adam.skilech
posiadam TS-253A z firmware 4.3.4.0387 Build 20171116. Mam problem bo prawdopodobnie wolumin uległ jakiemuś błędowi i system przy każdym logowaniu zgłasza aby go przeskanować. Niestety za każdy razem kiedy chcę to zrobić dostaję komunikat, że nie można go odmontować i proponuje zatrzymanie usług (na co mogę się zgodzić) no i formatowanie woluminu - to już odpada.
Co można z tym zrobić pozostawiając dane na swoim miejscu?
Pozdrawiam
adam.skilech