Pomoc Nie można utworzyć puli pamięci TS-431X3

kajtekph

Nowy użytkownik
Noobie
21 Maj 2020
7
1
3
41
QNAP
TS-210
Ethernet
1 GbE
Witam
Próbuje uruchomić nowy NAS TS-431X3 zamontowane są w nim dwa dyski Seagate IronWolf 8 TB 3.5'' SATA III (6 Gb/s) (ST8000VN004).
Podczas tworzenia puli pokazuje się taki komunikat i nie można wybrać dysków. O co chodzi dyski są nowe prosto wyjęte z folii. S.M.A.R.T nie zgłasza żadnych problemów, kondycja dobra.
Wersja QTS 5.1.0.2418


qnap.jpg
 
Zrób długi test programem producenta dysku na kompie - jeśli on powie że dysk jest okej, zgłoś błąd oprogramowania do QNAPa przez apkę helpdesk w AppCenter.

jak masz w to dupie, wyłącz sprawdzanie dysków przez "DA Drive Analyzer" (usuń ją) , w końcu to Twoje dane.
 
Zrób długi test programem producenta dysku na kompie - jeśli on powie że dysk jest okej, zgłoś błąd oprogramowania do QNAPa przez apkę helpdesk w AppCenter.

jak masz w to dupie, wyłącz sprawdzanie dysków przez "DA Drive Analyzer" (usuń ją) , w końcu to Twoje dane.
"DA Drive Analyzer" - ja nie mam tego zainstalowanego
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. Da drive analyzer
  2. ts-431x3
  3. nie można utworzyć puli