Pomoc Nie mogę uzyskać dostępu do QNAP NAS po aktualizacji

Kraszer

Entry Technician
Q Associate
7 Luty 2020
53
2
8
28
QNAP
null
Ethernet
10 GbE
Mam qnap ts-332x z 3 HDD w raid 5 i 3 ssd w Raid 5 jako cache.
Właśnie zaktualizowałem qnap, a następnie uruchomiłem go ponownie.
Teraz nie mogę uzyskać dostępu do web ui ani innych usług, które były uruchomione.
Górna dioda LED jest czerwona, a druga pomarańczowa.
Dyski są zielone.

Wcześniej miałem ostrzeżenia, że wolumin jest pełny, co było dziwne, ponieważ miałem 3 TB wolnego miejsca.
Znalazłem, że czerwone światło może oznaczać: " Wolumen dysku osiągnął swoją pełną pojemność. "
Czy aktualizacja może zapełnić pojemność?

Czy ktoś wie, jak to naprawić?
 
Nie jestem w stanie uzyskać dostępu do qnap.

Support qnapa diagnozował mój qnap przez łącznie około 3h i stwierdził że nie są w stanie pomóc.

Nie byli wstanie połączyć sie do qnap przez ssh gdy był do niego włożone ssd i hdd. Mogli się połączyć i wykonać sprawdzanie danych gdy qnap był pusty lub gdy były same dyski hdd.

SSD jest użyty jako cache read and write.

W tym momencie szukam informacji czy jestem wstanie odzyskać dane z qnapa samemu lub płacąc jakieś firmie, ponieważ nie posiadam kompletnej kopi zapasowaje.

Może ktoś coś doradzić?
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. wolumin pełny
  2. czerwona
  3. TS-109 firmware
  4. pomarańczowa dioda lan
  5. reset ustawień qnap
  6. Szukam
  7. jak odzyskać dane
  8. reset sieci
  9. serwer www
  10. firmware