Witam,
Zainstalowałem aplikację owncloud + reverse proxy nginx w container station. Domenę mam prawidłowo przekierowaną i jest dostęp z zewnątrz do aplikacji owncloud.
Mam problem ze zmianą adresu lokalnego na domenowy w potwierdzeniach mailowych, które przychodzą do użytkowników. Próbowałem różnych poradników, ale nie znalazłem skutecznego rozwiązania na zmianę adresu w potwierdzeniach mailowych?
Użytkownicy spoza sieci lokalnej nie mają możliwości potwierdzić adresu.
Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem?
Wersja oprogramowania Firmware: x.x.x Build 20YYMMDD
Model serwera: QNAP XX-XXX
Zainstalowałem aplikację owncloud + reverse proxy nginx w container station. Domenę mam prawidłowo przekierowaną i jest dostęp z zewnątrz do aplikacji owncloud.
Mam problem ze zmianą adresu lokalnego na domenowy w potwierdzeniach mailowych, które przychodzą do użytkowników. Próbowałem różnych poradników, ale nie znalazłem skutecznego rozwiązania na zmianę adresu w potwierdzeniach mailowych?
Użytkownicy spoza sieci lokalnej nie mają możliwości potwierdzić adresu.
Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem?
Wersja oprogramowania Firmware: x.x.x Build 20YYMMDD
Model serwera: QNAP XX-XXX