Pomoc problem z cloud i DDNS

Status
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

losho87

Nowy użytkownik
Noobie
11 Listopad 2015
6
2
3
36
Chrzanów
QNAP
Ethernet
100 Mbps
witam,

mam problem z połączeniem się z chmurą na moim QNAP TS-212P. Za każdym razem wyskakuje komunikat o braku sieci. NIe wiem o co w tym chodzi dodatkowo przy automatycznej konfiguracji chmury poakzuje sie komunikat o braku routera upnp co mnie dziwi bo w ustawieniach routera jest to właczone oraz po kilku resetach dalej jest tan sam problem.

Proszę o pomoc nawet zapraszam do siebie do domu i stawiam dobre wino jak ktoś mi to pomoże skonfigurowac jak należy ja po 3 miesiącach się już poddaję...
 
upload_2015-12-27_12-11-39.png
 
dalej nic. w diagnostyce konfiguracji qnap cloud poakzyje się coś takeigo:
Kod:
------ NAT PMP Diagnostics ------
initnatpmp() returned 0 (SUCCESS)
using gateway : 192.168.0.10
sendpublicaddressrequest returned 2 (SUCCESS)
readnatpmpresponseorretry returned -7 (FAILED)
------ UPnP Diagnostics ------
upnpc : miniupnpc library test client. (c) 2006-2011 Thomas Bernard
Go to [URL="http://miniupnp.free.fr/"]MiniUPnP Project HomePage[/URL] or [URL="http://miniupnp.tuxfamily.org/"]MiniUPnP Project HomePage[/URL]
for more information.
List of UPNP devices found on the network :
 desc: [URL]http://192.168.0.2:49152/wps_device.xml[/URL]
 st: urn:schemas-wifialliance-org:service:WFAWLANConfig:1

 desc: [URL]http://192.168.0.1:49152/wps_device.xml[/URL]
 st: urn:schemas-wifialliance-org:service:WFAWLANConfig:1

 desc: [URL]http://192.168.0.2:49152/wps_device.xml[/URL]
 st: urn:schemas-wifialliance-org:device:WFADevice:1

 desc: [URL]http://192.168.0.1:49152/wps_device.xml[/URL]
 st: urn:schemas-wifialliance-org:device:WFADevice:1

 desc: [URL]http://192.168.0.2:49152/wps_device.xml[/URL]
 st: uuid:00000000-0000-1000-0000-10feed3fc46a

 desc: [URL]http://192.168.0.1:49152/wps_device.xml[/URL]
 st: uuid:00000000-0000-1000-0000-14cc20d15d60

 desc: [URL]http://192.168.0.2:49152/wps_device.xml[/URL]
 st: upnp:rootdevice

 desc: [URL]http://192.168.0.1:49152/wps_device.xml[/URL]
 st: upnp:rootdevice

 desc: [URL]http://192.168.0.2:1900/igd.xml[/URL]
 st: urn:schemas-upnp-org:device:InternetGatewayDevice:1

 desc: [URL]http://192.168.0.1:1900/igd.xml[/URL]
 st: urn:schemas-upnp-org:device:InternetGatewayDevice:1

Found valid IGD : [URL]http://192.168.0.2:1900/ipc[/URL]
Local LAN ip address : 192.168.0.10
Connection Type : IP_Routed
Status : Connected, uptime=2s, LastConnectionError : ERROR_NONE
  Time started : Sun Dec 27 11:32:32 2015
MaxBitRateDown : 100000 bps   MaxBitRateUp 100000 bps
ExternalIPAddress = 0.0.0.0
 0 UDP  6889->192.168.0.10:6889  'libtorrent/0.16.17.0 at 192.168' ''
 1 TCP  6889->192.168.0.10:6889  'libtorrent/0.16.17.0 at 192.168' ''
 2 TCP  4433->192.168.0.10:4433  'libtorrent/0.16.17.0 at 192.168' ''
GetGenericPortMappingEntry() returned 402 (Invalid Args)
eigo:
 
od początku:
  1. czy masz adres IP Globalny aka publiczny ? nie ? załatw taki sobie albo koniec tematu.
  2. Kto jest Twoim dostawcą Internetu ? Podaj adres WAN z routera.
  3. Jeśli nie działa automat przekieruj ręcznie porty na routerze - QNAP daje piękną rozpiskę co trzeba przekierować na zakładce UPnP.
 
Status
Brak możliwości dodawania odpowiedzi.

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. https://forum.qnap.net.pl/threads/problem-z-cloud-i-ddns.16577/