Pomoc Problem z połączeniem przez CloudLink

jacek1008

Entry Technician
Q Associate
2 Kwiecień 2016
39
4
8
49
QNAP
null
Ethernet
802.11ac (Wi-Fi 5)
Posiadam dwa serwery Qnap.
Na jednym z nich, TS-453Pro połączenie przez Cloudlink działa bez problemu. Za każdym razem nawet po inicjacji serwera łączy i i wskazuje status połączenia Połączony Normalny.
Natomiast na drugim serwerze TS-670 Pro nawet po kilkukrotnej inicjacji serwera status połączenia jest NIENORMALNY.
Oczywiście był restartowany router itp. W sieci jest tylko jeden Qnap. Gdzie jest przyczyna?
TS-670 Pro
4.3.3 0396

W drugim dniu ruszyło i wskazuje NORMALNY.
 

Załączniki

  • Zrzut ekranu 2017-12-08 o 09.36.50.png
    Zrzut ekranu 2017-12-08 o 09.36.50.png
    102,7 KB · Wyświetleń: 33
Cloudlink działa jak chce. To tak badziewiaste rozwiązanie i tak często pada i to tak losowo, że już się nauczyłem, żeby z tego nie korzystać. Dobrze ustaw VPN (wszystko to wspiera od telefonów, po tablety, o laptopach i komputerach nie wspominam) i łącze się jedynie VPNem a o CloudLink zapominam.

Cloudlink, nawet potrafi wskazywać, że wszystko jest OK, a ja przez QFile na telefonie tak czy siak się połączyć z nim nie mogę.