Witam, mam problem z serwerem QBelt. Przed świętami wszystko działało, a wczoraj mój klient QVPN przestał się łączyć z NAS-em. Niczego nie zmieniałem ani nie poprawiałem. PPTP i OpenVPN działa poprawnie. Przy próbie łączenia z serwerem QBelt najpierw pojawia się komunikat, że użytkownik nie ma skonfigurowanego dostępu do VPN, brak uprawnień, Czy chcesz dodać uprawnienia do aplikacji QVPN? a potem że nie można utworzyć połączenia z VPN. Sprawdzałem na dwóch różnych komputerach i dwóch sieciach, inny dostawca internetu itp. Ostatnio coś tam poprawiano z QVPN service. Może coś popsuli? W czym problem? Czy ktoś mógłby mi pomóc?
Wersja oprogramowania Firmware: 4.5.1.1495 Build 2020/11/23
Model serwera: QNAP TS-453A
Wersja oprogramowania Firmware: 4.5.1.1495 Build 2020/11/23
Model serwera: QNAP TS-453A