Witam!
Posiadam Qnap'a Ts-112P (wer. 4.1.1). Problem polega na tym że logując się przez stronę myQNAPcloud mam dostęp do dysku sieciowego - ale próby odtworzenia monitoringu za pomocą aplikacji Surveillance nie przynoszą rezultatu brak połączenia z dyskiem (ikonka znaku zapytania na dysku) i czarny ekran. Również próby odtworzenia przez aplikację File Station -> Otwórz przy pomocy VLC generują błąd: "Odtwarzacz multimedialny VLC nie jest zainstalowany". Oczywiście jest on zainstalowany na komputerze lokalnym. Pozostaje jedynie półśrodek - pobieranie klipów z monitoringu na dysk lokalny przez FileStation (ale transfer jest powolny).
Czy ktoś z kolegów przerabiał ten problem ?
Pozdrawiam
Romek
Posiadam Qnap'a Ts-112P (wer. 4.1.1). Problem polega na tym że logując się przez stronę myQNAPcloud mam dostęp do dysku sieciowego - ale próby odtworzenia monitoringu za pomocą aplikacji Surveillance nie przynoszą rezultatu brak połączenia z dyskiem (ikonka znaku zapytania na dysku) i czarny ekran. Również próby odtworzenia przez aplikację File Station -> Otwórz przy pomocy VLC generują błąd: "Odtwarzacz multimedialny VLC nie jest zainstalowany". Oczywiście jest on zainstalowany na komputerze lokalnym. Pozostaje jedynie półśrodek - pobieranie klipów z monitoringu na dysk lokalny przez FileStation (ale transfer jest powolny).
Czy ktoś z kolegów przerabiał ten problem ?
Pozdrawiam
Romek