Cześć,
Mam, wydaje mi się, że nietypowy problem z moim NASem. Od jakiegoś czasu mam wycinany cały dostęp do NASa, zarówno po WiFi (adapter D-Link DWA-182) jak i po RJ-45 - bezpośrednie wpięcie do routera (zarówno na porcie 1Gb jak i 10Gb).
Brak również dostępu po podpięciu kablem bezpośrednio do laptopa i użyciu aplikacji Qfinder. Objawy są takie jakby blokowało wszystkie porty.
Dostęp jest tylko przez pierwsze kilkanaście minut po uruchomieniu NASa (po wszystkich opcjach - WiFi/kabel/Qfinder). Mam wrażenie, że to QuFirewall wycina cały dostęp po tym jak się uruchomi - wszystko gra dopóki QuFirewall się uruchamia.
Chociaż tutaj też jest niestandardowo bo najpierw dostaję kilkadziesiąt maili o wpisach typu Added firewall rule to firewall profile "Restricted_Auto_LAN" itd i nagle blackout. Brak widoczności NAS w Qfinder, ping nie odpowiada, nie da się dostać do NASa inaczej jak tylko poprzez uruchomienie go ponownie.
Czy spotkał się już ktoś z podobnym problemem? Da radę jakoś wyłączyć/odinstalować QuFirewall zanim się on uruchomi? A może szukać w innym miejscu rozwiązania problemu?
Będę wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu problemu.
Pozdrawiam!
Mam, wydaje mi się, że nietypowy problem z moim NASem. Od jakiegoś czasu mam wycinany cały dostęp do NASa, zarówno po WiFi (adapter D-Link DWA-182) jak i po RJ-45 - bezpośrednie wpięcie do routera (zarówno na porcie 1Gb jak i 10Gb).
Brak również dostępu po podpięciu kablem bezpośrednio do laptopa i użyciu aplikacji Qfinder. Objawy są takie jakby blokowało wszystkie porty.
Dostęp jest tylko przez pierwsze kilkanaście minut po uruchomieniu NASa (po wszystkich opcjach - WiFi/kabel/Qfinder). Mam wrażenie, że to QuFirewall wycina cały dostęp po tym jak się uruchomi - wszystko gra dopóki QuFirewall się uruchamia.
Chociaż tutaj też jest niestandardowo bo najpierw dostaję kilkadziesiąt maili o wpisach typu Added firewall rule to firewall profile "Restricted_Auto_LAN" itd i nagle blackout. Brak widoczności NAS w Qfinder, ping nie odpowiada, nie da się dostać do NASa inaczej jak tylko poprzez uruchomienie go ponownie.
Czy spotkał się już ktoś z podobnym problemem? Da radę jakoś wyłączyć/odinstalować QuFirewall zanim się on uruchomi? A może szukać w innym miejscu rozwiązania problemu?
Będę wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu problemu.
Pozdrawiam!