Pomoc Qsync nie łączy

pol052

Nowy użytkownik
Noobie
7 Maj 2019
2
1
3
47
QNAP
TS-x51
Ethernet
10 Mbps
Witajcie!

Mam problem z Qsynkiem w logach pojawiło mi się takie coś:

Poziom istotności Data Godzina Użytkownicy Źródło IP Aplikacja Kategoria Zawartość
Informacja 2020/06/03 12:42:40 System 127.0.0.1 myQNAPcloud myQNAPcloud Link [myQNAPcloud] myQNAPcloud Link service for mobile and PC applications is ready.
Informacja 2020/06/03 12:42:18 System 127.0.0.1 myQNAPcloud myQNAPcloud Link [myQNAPcloud] myQNAPcloud Link service for mobile and PC applications is unavailable. You cannot use myQNAPcloud Link to access your QNAP device. Error code: 3. Ensure that the NAS is connected to the internet and that the UDP traffic is not blocked.
Informacja 2020/06/03 12:41:52 System 127.0.0.1 myQNAPcloud myQNAPcloud Link [myQNAPcloud] myQNAPcloud Link service for mobile and PC applications is ready.

i od tego czasu qsync przestał się łączyć z kompami po zewnętrznej sieci. (nie zostało to wywołane przez nikogo)
Aktualizacja firmwaru nie pomogła, włączenie i wyłączenie usługi Qsynkc central tez nic nie dało.
gdzie szukać przyczyny braku połączenia ??

Struktura sieci jest taka ze jest ruter z zewIP i przez forward portów jest przekierowanie na NAS. Z NAS mogę sie połączyć z zewnatrz przez wpisanie IP do chroma i to działa bez problemu.

Pozdrawiam
Przemek

Wersja oprogramowania Firmware: 4.4.2.1320
Model serwera: QNAP TS-251

Edyta

QNAP działa normalnie okazuje się że problem występuje tylko na jednym kompie, (być może na 2 ale jeszcze nie mogę tego potwierdzić) może to zbieg okoliczności ale oba z win7. win 10 w tej samej sieci łączy się normalnie.

Sprawdziłem zapore qsynk dodany do wyjątków.

Po odinstalowaniu i zainstalowaniu qsynca podczas próby logowania wpisujac nr IP (tak jak do tej pory) wyskakuje błąd logowania, a próba logowania przez myQNAPcloud wywala "wymuś przekierowywanie SSL"
 

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. wymuś przekierowanie ssl