Pomoc TS-230 wymiana RAM

LeszekN

Nowy użytkownik
Noobie
16 Lipiec 2022
2
0
1
70
QNAP
null
Ethernet
null
Witam wszystkich
Otrzymałem od serwisu ( na skutek mojego zgłoszenia serwisowego) informacje, że w moim NAS TS-230 jest uszkodzona pamięć RAM. Jest ona powodem samoistnych restartów NAS, np przy aktywnej aplikacji QNAP AI Core.
1. Czy taka wymiana jest możliwa w tym NAS?
2. Może ktoś z Was wie, gdzie taka wymiana jest możliwa (chyba poprzez wylutowanie i wlutowanie nowej pamięci) ?
3. Czy taka usterka może być podstawą do reklamacji urządzenia. Niestety, minął w lipcu 2 letni okres gwarancji :(
Dziękuję za wszelkie sugestie
Leszek
 
1. 2. tak , wylutować uszkodzone kości ram , wlutować nowe

Jeśli mineła gwarancja , to jesteś skazany na naprawę we własnym zakresie.
Chyba ze udowodnisz że pamięć był uszkodzona w trakcie gwarancji , a serwis nie wykrył tego.
Generalnie w cenie TS-230 (~1k PLN), kupiłbym nowe urządzenie i zapomniał o tym - szkoda mi czasu (a czas to pieniądz).
 
1. 2. tak , wylutować uszkodzone kości ram , wlutować nowe

Jeśli mineła gwarancja , to jesteś skazany na naprawę we własnym zakresie.
Chyba ze udowodnisz że pamięć był uszkodzona w trakcie gwarancji , a serwis nie wykrył tego.
Generalnie w cenie TS-230 (~1k PLN), kupiłbym nowe urządzenie i zapomniał o tym - szkoda mi czasu (a czas to pieniądz).
Dzięki za super szybką odpowiedź. Przemyśle Twoje propozycje 🤝