Witam wszystkich
Otrzymałem od serwisu ( na skutek mojego zgłoszenia serwisowego) informacje, że w moim NAS TS-230 jest uszkodzona pamięć RAM. Jest ona powodem samoistnych restartów NAS, np przy aktywnej aplikacji QNAP AI Core.
1. Czy taka wymiana jest możliwa w tym NAS?
2. Może ktoś z Was wie, gdzie taka wymiana jest możliwa (chyba poprzez wylutowanie i wlutowanie nowej pamięci) ?
3. Czy taka usterka może być podstawą do reklamacji urządzenia. Niestety, minął w lipcu 2 letni okres gwarancji
Dziękuję za wszelkie sugestie
Leszek
Otrzymałem od serwisu ( na skutek mojego zgłoszenia serwisowego) informacje, że w moim NAS TS-230 jest uszkodzona pamięć RAM. Jest ona powodem samoistnych restartów NAS, np przy aktywnej aplikacji QNAP AI Core.
1. Czy taka wymiana jest możliwa w tym NAS?
2. Może ktoś z Was wie, gdzie taka wymiana jest możliwa (chyba poprzez wylutowanie i wlutowanie nowej pamięci) ?
3. Czy taka usterka może być podstawą do reklamacji urządzenia. Niestety, minął w lipcu 2 letni okres gwarancji
Dziękuję za wszelkie sugestie
Leszek