Pomoc TS-231P przestał działać, po resecie mu się jeszcze bardziej pogorszyło.

rufus0911

Nowy użytkownik
Noobie
11 Październik 2022
1
0
1
35
QNAP
TS-x31+
Ethernet
100 Mbps
Dzień dobry,

We firmie postawiłem QNAP TS-231P na dwóch dyskach. Wszystko działało, aż do dzisiaj. Dziś przy próbie wejścia na zmapowany dysk - brak połączenia.
Po wejściu w Qfinder Pro - żółty wykrzyknik przy pozycji z komentarzem, że dysk jest pełen skontaktuj się z administratorem (rzeczywiście dysk zapełniony w 10-15%)
Po restarcie Qnap nie loguje się do LAN. Jedyna możliwość połączenia z Qnapem to wyciągnięcie obu dysków, reset i wtedy można połączyć, po ponownym wsadzeniu dysków do wyboru restore factory settings albo initialize system.
Po wyborze restore factory settings mieli do 100% i ponownie pojawia się ekran wyboru opcji restore i initialize.
Próbowałem resetu 3s oraz 10 s bezskutecznie.
Mam beckup ustawień, jedynie nie zrobiłem beckupu danych z jednego folderu, który jest dla mnie bardzo ważny i właśnie z niego chciałbym odzyskać dane. Potem mogę postawićwszystko od początku.

Z góry dziękuję za pomoc
 

Mogą Cię zainteresować

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. TS-231P
  2. brak połączenia z nas
  3. 231p
  4. reset settings
  5. jak odzyskać dane
  6. nas jako beckup