Wersja oprogramowania Firmware: 4.3.5 Build 20181114
Model serwera: QNAP TS-251+
Korzystam z NAS od 2+ lat. Przeniosłem je ostatnio w nowe miejsce i do nowej sieci. Przez tydzień działało sprawnie (nie było wtedy dostępu do internetu, bez ISP).
Urządzenie w którym momencie przestało być widoczne w sieci. Podczas startu słychać dwa głośne (chyba krótkie, do 0.5s) sygnały, może po mniucie kolejny, pojedynczy.
Dioda Status ma ciągły czerwony kolor - wedle podręcznika to informacja o niesprawnym dysku. I nieustannie słychać pracujący spokojnie dysk. Po dziś dzień sądzę, że to skanowanie lub indeksowanie.
Dioda NET to migający pomarańcz - czyli odbywa się jakiś ruch sieciowy.
Na ruterze nie widzę by DHCP przypisało IP urządzeniu.
Kilka razy włączyłem/wyłączyłem NASa. Zmieniłem router na inny (poprzedni był od ISP, bez dostępu do administrowania i obawiałem się, czy nie blokuje wszystkiego poza http/poczta/etc).
Brak poprawy.
Jak przywrócić NAS do pełnej funkcjonalności?
Model serwera: QNAP TS-251+
Korzystam z NAS od 2+ lat. Przeniosłem je ostatnio w nowe miejsce i do nowej sieci. Przez tydzień działało sprawnie (nie było wtedy dostępu do internetu, bez ISP).
Urządzenie w którym momencie przestało być widoczne w sieci. Podczas startu słychać dwa głośne (chyba krótkie, do 0.5s) sygnały, może po mniucie kolejny, pojedynczy.
Dioda Status ma ciągły czerwony kolor - wedle podręcznika to informacja o niesprawnym dysku. I nieustannie słychać pracujący spokojnie dysk. Po dziś dzień sądzę, że to skanowanie lub indeksowanie.
Dioda NET to migający pomarańcz - czyli odbywa się jakiś ruch sieciowy.
Na ruterze nie widzę by DHCP przypisało IP urządzeniu.
Kilka razy włączyłem/wyłączyłem NASa. Zmieniłem router na inny (poprzedni był od ISP, bez dostępu do administrowania i obawiałem się, czy nie blokuje wszystkiego poza http/poczta/etc).
Brak poprawy.
Jak przywrócić NAS do pełnej funkcjonalności?