Recent Content by ALLTAX

  1. ALLTAX

    Pomoc Problem połączenia z domena nazwa.myqnapclodu.com

    Mam wrażenie, ze wszystkie ustawienia w qnap poszły w las 1654606809 brak ping 1654607175 Znasz się kolego na tym ? Jak tak to udostępnię Ci teamviwer zrobisz co trzeba zrobić i Ci zapłacę :)
  2. ALLTAX

    Pomoc Problem połączenia z domena nazwa.myqnapclodu.com

    To już ustawiłem po staremu, czyli tak jak to było. Mimo to qnap nadal nie łączy się po linku
  3. ALLTAX

    Pomoc Problem połączenia z domena nazwa.myqnapclodu.com

    Szczerze, wolę się tym nie bawić jak na to patrzę. Jestem księgowym, a nie informatykiem :)
  4. ALLTAX

    Pomoc Problem połączenia z domena nazwa.myqnapclodu.com

    Właśnie działam z tym ale bezskutecznie. Masz może jakiś link do tego jakiegoś filmiku ?
  5. ALLTAX

    Pomoc Problem połączenia z domena nazwa.myqnapclodu.com

    Cześć kolego, potrzebuje pomocy. Znów podobny temat. Wraz z przerwą w dostawie prądu wszystko się popsuło. Czy możemy się umówić na pomoc zdalną ? Oczywiście zapłacę :)
  6. ALLTAX

    Pomoc Problem połączenia z domena nazwa.myqnapclodu.com

    Szukam i nie widzę, gdzie tu jest czat ?
  7. ALLTAX

    Pomoc Problem połączenia z domena nazwa.myqnapclodu.com

    Tak właśnie próbowałem, że 4 razy to samo ale jest informacja błędnie wprowadzony port po próbie zaakceptowania pierwszej usługi
  8. ALLTAX

    Pomoc Problem połączenia z domena nazwa.myqnapclodu.com

    Ale nawet z czystej ciekawości, żeby sprawdzić czy zadziała to i tak nie wiem jak tu wypełnić ten formularz Czy w dobrym miejscu wpisałem te porty ?
  9. ALLTAX

    Pomoc Problem połączenia z domena nazwa.myqnapclodu.com

    Aaa, no to mi nie o to chodzi. Dotychczas było to zabezpieczone połącznie przez ceryfikat ssl no i z moją nazwą i zależy mi, aby to przywrócić
  10. ALLTAX

    Pomoc Problem połączenia z domena nazwa.myqnapclodu.com