Recent Content by Hanibal

1. Hanibal

Pomoc Qnap TS-453 Pro restartuje się na okrągło

Bez DOMu cały czas jest system booting Wooww !! Nastąpił wielki postęp i sam nie wiem jakim cudem i czemu. Nadal jestem zielony w tym. Qnapa rozebrałem na części, podpiołem spowrotem DOMa a odłączyłem kartę Riser odłączyłem wentylator i Qnap z powrotem robił System Booting. Z powrotem go...
  2. Hanibal

Bez ram - nie restartuje chodzi w kółko boot system Bez dysków - restartuje się Inne ramy - restartuje się Test dzisiaj 1x4 gb DDR3L Kingston, dysk w 3 slocie - Nas włączył się, chwile udało się go używać, restart nastąpił dopiero po 15 minutach Test zasilacza - przeszedł pomyślnie bez...
  3. Hanibal

A idzie gdzieś dostać i kupić nowego czystego DOM a ? Żeby zmienić i wgrać wszystko ?
  4. Hanibal

Dobra Odkurzyłem całego nasa od środka, zmieniłem dysk na Toshibe 4 tb, zmieniłem na ramy oryginalne co były w nasie od początku 2x 4gb Kingstona. Włączyłem nasa i o dziwo się włączył i przez chwile działał udało mi się wejść na stronę i się zalogować ale za chwile znowu restart systemu. I znów...
  5. Hanibal

Dzięki wielkie za pomoc Co do tego czy Nas się restartuje bez dysków, to niestety tak jest na okrągło restart Więc nie wiem czy się uda zrobić dom recovery. Ale sprawdzę czy nie są zabrudzone te sloty sata.
  6. Hanibal

Próbowałem postawić na nowo ale tak jak by w ogóle nie znalazł dysku, nie widział go. Zastanawiam się nad zrobieniem tego : QNAP x86-based NAS DOM Re-flash Guide Co prawda w tym poradniku nie jest wymieniony mój nas, więc nie wiem czy to nie ryzykowne ? Co jeszcze mogę zrobić jeśli jest uwalony...
  7. Hanibal

Wybacz jestem zielony troche co znaczy ticketa do supportu ? Nie jest to nas na gwarancji już. A miesiąc bo nie miałem czasu szukać wcześniej pomocy.
  8. Hanibal