Pomoc Hybrid Backup Sync - nie widzi kont w chmurze

falkon

Nowy użytkownik
Noobie
13 Wrzesień 2016
7
0
1
49
QNAP
TS-x51
Ethernet
10 Mbps
Witam wszystkich.
Zainstalowałem Hybrid Backup Sync z App Center (nie pamiętam wersji), jednak pojawił się problem - przy próbie skonfigurowania zadania synchronizacji z chmurą, nie pojawia się żadne konto chmury do wyboru.
HBS.JPG

Ściągnąłem więc nowszą wersję (1.0.160707) i zainstalowałem ręcznie, ale niestety problem jest ten sam. Restartowałem również Qnap, ale efektów brak.
To samo dzieje się przy próbie skonfigurowania profilu w zakładce Przestrzeń dyskowa - również nie widać żadnego konta chmury do wyboru.
profil.JPG

W App Center widać, że zainstalowane są zarówno Hybrid Backup Sync, jak i Cloud Backup Sync.
Widzę, że część osób korzysta z tego programu, czyli pomimo wersji beta, program zapewne działa prawidłowo. Ktoś ma pomysł jak to ruszyć?

Wersja oprogramowania Firmware: 4.2.2 Build 20160901
Model serwera: QNAP TS-251
Wersja Hybrid Backup Sync : 1.0.160707
 
A masz zainstalowane "Connect to Cloud Drive" ?
Chyba ta appka jest wymagana aby móc sie łączy z dyskami chmurowymi. Poza tym HBS jest betą, więc coś może nie działac :)
 
Do HBS potrzebne jest Cloud Backup Sync, ale to mam zainstalowane. Odinstalowywałem i instalowałem ponownie i jeżeli go nie było, to HBS od razu, tj. przy próbie skonfigurowania połączenia z chmurą wyświetlał komunikat o konieczności zainstalowania Cloud Backup Sync. Natomiast teraz jest tak jak w załącznikach - nie ma tego komunikatu o braku Cloud Backup Sync, a zamiast tego jest "biała plama" ;), czyli żadnej chmury do wyboru.
Szkoda, bo ten program idealnie by mi pasował.

Ale co dziwne - Connect to Cloud Drive, o którym piszesz również sobie zainstalowałem. On się integruje z File Station, pozwala utworzyć zdalne połączenie (pokazuje chmury), ale po wybraniu np. Amazon lub Dropbox i próbie zalogowania się pojawia się komunikat "Uwierzytelnianie usługi chmury", a następnie znika i nic się nie dzieje. Bieżący status połączenia nic nie pokazuje, jest pusty.

Skoro z dwoma programami mam jakiś kłopot, to wygląda na to, że mogę mieć jakiś ogólny problem z obsługą chmur. Gdzie szukać rozwiązania tego problemu?
Programy takie jak Qsync, czy Kopia zapasowa Gmail, działają mi bez problemu.
 
Wysłałem w między czasie przez Helpdesk, ale dostałem odpowiedź, że nie rozumieją po polsku, przygotuję jeszcze raz po angielsku.
Sprzęt w zasadzie mam standardowy, tylko rozbudowana pamięć do 8 MB, niestety nie pamiętam jakiego producenta.
 
  • Sad
Reakcje: killjoy
Upss, 8 GB.
Otrzymałem dzisiaj odpowiedź z helpdesku, która (częściowo) rozwiązuje problem: kłopot jest z IE i należy użyć Chrome lub Firefox.
W Chrome rzeczywiście widzi już chmury do wyboru, teraz posprawdzam jak to działa w praktyce.