odzyskanie danych z TS-109 II

Dyskusja w 'Macierz oraz woluminy dyskowe' rozpoczęta przez użytkownika scippy00, 22 Sierpień 2009.

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp

Masz już konto?

Logowanie / Rejestracja

QNAP Polska - Oficjalne forum wsparcia technicznego QNAP Club. Zawartość jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do naszych treści, rozmów oraz zasobów naszego forum. Ponadto będziesz mógł:
  • Oceniać interesujące wiadomości
  • Subskrybować tematy
  • Otrzymywać aktualizację interesujących treści
  • Rozmawiać i wymieniać się doświadczeniem z innymi użytkownikami
Dołącz do nas!
 
  1. scippy00
    Offline

    scippy00 Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    21 Maj 2008
    Wiadomości:
    2
    Local Time:
    07:18
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Witam !!! Szanowni koledzy potrzebuję Waszej pomocy. Mój cudowny sprzęt po około rocznej pracy zawiódł. Przeżył kilka zmian oprogramowania, zawsze pracował ............. .... . ........ ....... ........... ....... .. ............. ........... .... ........ ..... ...... . ....... ......... ....... ............. .. ........ ............ ......... .... ..... ....... .. .......... .. ............ ... ... ............ ........... .... .. ........ ... ..... .... ... . ... ....... ......... .......... ....... ..... .... ........ ........ .......... ....... ....... .. ..... ............. ..... . ............ ........... ... ... ........... .. ...... . ........ ............. .............. ........ ........ ....... ........... ....... ... .. . . ........ ... .......... .... .......... . ........ ..... ....... ..... ........ ............ ...... .... .. ........ ...... ........... ......... ...... .......... ...... ....... .......... ............. . ...... .. . ... ......... ..... ........