[POMOCY] Po zaniku zasilania nie mogę połączyć się z Mac'a

Dyskusja w 'Udostępnianie plików, folderów i drukarek' rozpoczęta przez użytkownika bodekel, 4 Marzec 2009.

Zarejestruj się, aby otrzymać dostęp

Masz już konto?

Logowanie / Rejestracja

QNAP Polska - Oficjalne forum wsparcia technicznego QNAP Club. Zawartość jest dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zarejestruj się, aby uzyskać dostęp do naszych treści, rozmów oraz zasobów naszego forum. Ponadto będziesz mógł:
  • Oceniać interesujące wiadomości
  • Subskrybować tematy
  • Otrzymywać aktualizację interesujących treści
  • Rozmawiać i wymieniać się doświadczeniem z innymi użytkownikami
Dołącz do nas!
 
  1. bodekel
    Offline

    bodekel Nowy użytkownik Noobie

    Dołączył:
    4 Marzec 2009
    Wiadomości:
    4
    Local Time:
    09:08
    Oceny:
    +0 / 0 / -0
    Followers:
    0
    Witam, Padło zasilanie i po podniesieniu systemu klienci PC mogą łączyć się bez problemu z moim TS-209 II, natomiast klienci Mac ........ ... .......... ........ ....... .......... . ...... ... ..... .......... .... . ....... .. ... .. ... ..... ........... .. .......... ........ ........... .... ... .. ........ ..... ..... ..... ....... . ......