FAQ Jak zgłosić problem na Helpdesk do QNAP? / Kontakt z pomocą techniczną QNAP

Status
Pierwszy post tej dyskusji to wpis Wiki. Może być on edytowany przez każdego z odpowiednimi uprawnieniami.

Silas Mariusz

rm -rf /
Help us, GOD!
5 Kwiecień 2008
10 364
34
2 830
153
40
Nowy Sącz
forum.qnap.net.pl
QNAP
TS-x77
Ethernet
1 GbE
Jak zgłosić problem na helpdesk do QNAP?
  1. Zaloguj się do serwer QNAP NAS

  2. Otwórz App Center
    icon_app_center_68.png


  3. Zainstaluj i uruchom aplikacje helpdesk
    helpdesk_80.png


  4. Kliknij zakładkę Wniosek o pomoc a następnie zaloguj się na QNAP ID
    1654191964912.png


    1654192027038.png

    (Jeśli nie posiadasz konta, utwórz je...)

  5. Następnie utwórz zgłoszenie. Zgłoszenie wypełnij klarownie i zrozumiale.
    1654192562803.png 1654192977780.png

  6. Naciśnij przycisk "Prześlij"

Jakich problemów nie zgłaszać?
  • Nie zgłaszać problemów dotyczących innych urządzeń. Należy problemy rozwiązywać z dostawcami tych urządzeń.
  • Nie zgłaszać problemów dotyczących problemów innych programów/aplikacji, które nie są kompatybilne z podstawowymi protokołami wymiany danych np. Samba czy NFS. Takie problemy należy zgłaszać autorom programów.
  • Nie zgłaszać problemów dotyczących wolnych transferów przez Internet. Należy je zgłaszać operatorowi od Internetu.
  • Nie zgłaszać problemów dotyczących wolnych transferów przez WiFi. Należy kontaktować się z producentem urządzeń bezprzewodowych w celu wsparcia.
  • Nie zgłaszać problemów dotyczących awarii systemów plików czy RAID w przypadku kiedy uszkodzone są dyski twarde. QNAP nie zajmuje się odzyskiwaniem danych.
  • Nie zgłaszać problemów dotyczących urządzeń, które nie są już rozwijane, tzw. End-of-Life.
  • Nie zgłaszać problemów dotyczących oprogramowania, które nie współpracuje z systemem operacyjnym, który nie ma wsparcia od producenta.
  • Nie zgłaszać problemów dotyczących infekcji, malware lub ransomware. QNAP nie jest odpowiedzialny za infekcje wirusowe, włamania czy zaszyfrowanie plików. Taki incydent należy zgłosić na Policje i szukać przestępców.
Jak pisać zgłoszenie?
Przykład prawidłowego zgłoszenia:
Dzień dobry,

W dniu wczorajszym aplikacja QuMagie (wersja 1.2.3) przestała uruchamiać się prawidłowo. Zamiast programu wyświetla się białe okno z napisem 404 Not Found.

1. Loguje się do panelu zarządzania QNAP

2. Wchodzę do App Center i uruchamiam aplikacje QuMagie

3. W oknie QuMagie zamiast aplikacji jest białe okno za napisem 404 Not Found

Wykonałem podstawowe działania:
- zrestartowałem serwer
- wyłączyłem i włączyłem aplikacje
- wyczyściłem cache przeglądarki
- sprawdziłem czy problem występuje na innej przeglądarce, upewniłem się, że Adblock jest wyłączony.
- testowałem przeglądarki: Firefox, Chrome

Do wiadomości załączam screeny ilustrujące problem oraz dzienniki systemowe pobrane z aplikacji helpdesk.

Proszę o analizę problemu lub informacje w jaki sposób rozwiązać tą usterkę.

Dziękuje i pozdrawiam
Jan Kowalski

-
1654193933965.png


Ankieta satysfakcji klient
Pamiętaj, że nie ważne czy jesteś zadowolony z obsługi klienta czy nie, jeśli chcesz częściej korzystać z tego typu wsparcia, to oceń pracownika maksymalnie wysoką oceną. Po zakończeniu zgłoszenia, na maila otrzymasz informację z prośbą o wypełnienie ankiety - NIE IGNORUJ tej wiadomości.

Dla Twojej informacji:
- Oceny 1-3 są negatywne
- Ocena 4 neutralna - nic nie znaczy (a czasem nawet pogarsza)
- Ocena 5 - to ocena, której zawsze używaj.

W ten sposób podziękujesz za otrzymaną odpowiedź i analizę Twojego zgłoszenia, nieważne czy jesteś zadowolony czy nie, ale ktoś nawet w minimum zajął się Twoją sprawą - a to już coś.

NIE BĄDŹ POLACZKIEM. NAWET JAK NIE JESTEŚ ZADOWOLONY, DAJ OCENE 5, ODCZEKAJ CHWILĘ, UTWÓRZ PONOWNIE ZGŁOSZENIE I NAPISZ: "MÓJ PROBLEM NIE ZOSTAŁ ROZWIĄZANY, PROSZĘ O POMOC".


survey_img.jpg
 
Status
Pierwszy post tej dyskusji to wpis Wiki. Może być on edytowany przez każdego z odpowiednimi uprawnieniami.

Użytkownicy znaleźli tą stronę używając tych słów:

  1. https://forum.qnap.net.pl/threads/jak-zg%C5%82osi%C4%87-problem-na-helpdesk-do-qnap-kontakt-z-pomoc%C4%85-techniczn%C4%85-qnap.39409/
  2. Zgłoszenie helpdesk
  3. problem App Center