Jak zgłosić problem na helpdesk do QNAP?
Jakich problemów nie zgłaszać?
Przykład prawidłowego zgłoszenia:
Ankieta satysfakcji klient
Pamiętaj, że nie ważne czy jesteś zadowolony z obsługi klienta czy nie, jeśli chcesz częściej korzystać z tego typu wsparcia, to oceń pracownika maksymalnie wysoką oceną. Po zakończeniu zgłoszenia, na maila otrzymasz informację z prośbą o wypełnienie ankiety - NIE IGNORUJ tej wiadomości.
Dla Twojej informacji:
- Oceny 1-3 są negatywne
- Ocena 4 neutralna - nic nie znaczy (a czasem nawet pogarsza)
- Ocena 5 - to ocena, której zawsze używaj.
W ten sposób podziękujesz za otrzymaną odpowiedź i analizę Twojego zgłoszenia, nieważne czy jesteś zadowolony czy nie, ale ktoś nawet w minimum zajął się Twoją sprawą - a to już coś.
NIE BĄDŹ POLACZKIEM. NAWET JAK NIE JESTEŚ ZADOWOLONY, DAJ OCENE 5, ODCZEKAJ CHWILĘ, UTWÓRZ PONOWNIE ZGŁOSZENIE I NAPISZ: "MÓJ PROBLEM NIE ZOSTAŁ ROZWIĄZANY, PROSZĘ O POMOC".
- Zaloguj się do serwer QNAP NAS
- Otwórz App Center
- Zainstaluj i uruchom aplikacje helpdesk
- Kliknij zakładkę Wniosek o pomoc a następnie zaloguj się na QNAP ID
(Jeśli nie posiadasz konta, utwórz je...)
- Następnie utwórz zgłoszenie. Zgłoszenie wypełnij klarownie i zrozumiale.
- Naciśnij przycisk "Prześlij"
Jakich problemów nie zgłaszać?
- Nie zgłaszać problemów dotyczących innych urządzeń. Należy problemy rozwiązywać z dostawcami tych urządzeń.
- Nie zgłaszać problemów dotyczących problemów innych programów/aplikacji, które nie są kompatybilne z podstawowymi protokołami wymiany danych np. Samba czy NFS. Takie problemy należy zgłaszać autorom programów.
- Nie zgłaszać problemów dotyczących wolnych transferów przez Internet. Należy je zgłaszać operatorowi od Internetu.
- Nie zgłaszać problemów dotyczących wolnych transferów przez WiFi. Należy kontaktować się z producentem urządzeń bezprzewodowych w celu wsparcia.
- Nie zgłaszać problemów dotyczących awarii systemów plików czy RAID w przypadku kiedy uszkodzone są dyski twarde. QNAP nie zajmuje się odzyskiwaniem danych.
- Nie zgłaszać problemów dotyczących urządzeń, które nie są już rozwijane, tzw. End-of-Life.
- Nie zgłaszać problemów dotyczących oprogramowania, które nie współpracuje z systemem operacyjnym, który nie ma wsparcia od producenta.
- Nie zgłaszać problemów dotyczących infekcji, malware lub ransomware. QNAP nie jest odpowiedzialny za infekcje wirusowe, włamania czy zaszyfrowanie plików. Taki incydent należy zgłosić na Policje i szukać przestępców.
Przykład prawidłowego zgłoszenia:
Dzień dobry,
W dniu wczorajszym aplikacja QuMagie (wersja 1.2.3) przestała uruchamiać się prawidłowo. Zamiast programu wyświetla się białe okno z napisem 404 Not Found.
1. Loguje się do panelu zarządzania QNAP
2. Wchodzę do App Center i uruchamiam aplikacje QuMagie
3. W oknie QuMagie zamiast aplikacji jest białe okno za napisem 404 Not Found
Wykonałem podstawowe działania:
- zrestartowałem serwer
- wyłączyłem i włączyłem aplikacje
- wyczyściłem cache przeglądarki
- sprawdziłem czy problem występuje na innej przeglądarce, upewniłem się, że Adblock jest wyłączony.
- testowałem przeglądarki: Firefox, Chrome
Do wiadomości załączam screeny ilustrujące problem oraz dzienniki systemowe pobrane z aplikacji helpdesk.
Proszę o analizę problemu lub informacje w jaki sposób rozwiązać tą usterkę.
Dziękuje i pozdrawiam
Jan Kowalski
-
Ankieta satysfakcji klient
Pamiętaj, że nie ważne czy jesteś zadowolony z obsługi klienta czy nie, jeśli chcesz częściej korzystać z tego typu wsparcia, to oceń pracownika maksymalnie wysoką oceną. Po zakończeniu zgłoszenia, na maila otrzymasz informację z prośbą o wypełnienie ankiety - NIE IGNORUJ tej wiadomości.
Dla Twojej informacji:
- Oceny 1-3 są negatywne
- Ocena 4 neutralna - nic nie znaczy (a czasem nawet pogarsza)
- Ocena 5 - to ocena, której zawsze używaj.
W ten sposób podziękujesz za otrzymaną odpowiedź i analizę Twojego zgłoszenia, nieważne czy jesteś zadowolony czy nie, ale ktoś nawet w minimum zajął się Twoją sprawą - a to już coś.
NIE BĄDŹ POLACZKIEM. NAWET JAK NIE JESTEŚ ZADOWOLONY, DAJ OCENE 5, ODCZEKAJ CHWILĘ, UTWÓRZ PONOWNIE ZGŁOSZENIE I NAPISZ: "MÓJ PROBLEM NIE ZOSTAŁ ROZWIĄZANY, PROSZĘ O POMOC".