FAQ Jak zgłosić problem na Helpdesk do QNAP? / Kontakt z pomocą techniczną QNAP

Status
The first post in this thread is a WikiPost, and can be edited by anyone with the appropriate permissions.
Silas Mariusz

Silas Mariusz

SysOp
Administrator
Apr 5, 2008
9,671
21
1,969
153
38
www.devspark.pl
QNAP
TS-x77
Ethernet
1 GbE
Jak zgłosić problem na Helpdesk do QNAP?
  1. Zaloguj się do serwer QNAP NAS

  2. Otwórz App Center
    Icon app center 68


  3. Zainstaluj i uruchom aplikacje Helpdesk
    Helpdesk 80


  4. Kliknij zakładkę Wniosek o pomoc a następnie zaloguj się na QNAP ID
    1654191964912


    1654192027038

    (Jeśli nie posiadasz konta, utwórz je...)

  5. Następnie utwórz zgłoszenie. Zgłoszenie wypełnij klarownie i zrozumiale.
    1654192562803 1654192977780

  6. Naciśnij przycisk "Prześlij"

Jakich problemów nie zgłaszać?
  • Nie zgłaszać problemów dotyczących innych urządzeń. Należy problemy rozwiązywać z dostawcami tych urządzeń.
  • Nie zgłaszać problemów dotyczących problemów innych programów/aplikacji, które nie są kompatybilne z podstawowymi protokołami wymiany danych np. Samba czy NFS. Takie problemy należy zgłaszać autorom programów.
  • Nie zgłaszać problemów dotyczących wolnych transferów przez Internet. Należy je zgłaszać operatorowi od Internetu.
  • Nie zgłaszać problemów dotyczących wolnych transferów przez WiFi. Należy kontaktować się z producentem urządzeń bezprzewodowych w celu wsparcia.
  • Nie zgłaszać problemów dotyczących awarii systemów plików czy RAID w przypadku kiedy uszkodzone są dyski twarde. QNAP nie zajmuje się odzyskiwaniem danych.
  • Nie zgłaszać problemów dotyczących urządzeń, które nie są już rozwijane, tzw. End-of-Life.
  • Nie zgłaszać problemów dotyczących oprogramowania, które nie współpracuje z systemem operacyjnym, który nie ma wsparcia od producenta.
  • Nie zgłaszać problemów dotyczących infekcji, malware lub ransomware. QNAP nie jest odpowiedzialny za infekcje wirusowe, włamania czy zaszyfrowanie plików. Taki incydent należy zgłosić na Policie i szukać przestępców.
Jak pisać zgłoszenie?
Przykład prawidłowego zgłoszenia:
Dzień dobry,

W dniu wczorajszym aplikacja QuMagie (wersja 1.2.3) przestała uruchamiać się prawidłowo. Zamiast programu wyświetla się białe okno z napisem 404 Not Found.

1. Loguje się do panelu zarządzania QNAP

2. Wchodzę do App Center i uruchamiam aplikacje QuMagie

3. W oknie QuMagie zamiast aplikacji jest białe okno za napisem 404 Not Found

Wykonałem podstawowe działania:
- zrestartowałem serwer
- wyłączyłem i włączyłem aplikacje
- wyczyściłem cache przeglądarki
- sprawdziłem czy problem występuje na innej przeglądarce, upewniłem się, że Adblock jest wyłączony.
- testowałem przeglądarki: Firefox, Chrome

Do wiadomości załączam screeny ilustrujące problem oraz dzienniki systemowe pobrane z aplikacji Helpdesk.

Proszę o analizę problemu lub informacje w jaki sposób rozwiązać tą usterkę.

Dziękuje i pozdrawiam
Jan Kowalski

-
1654193933965


Ankieta satysfakcji klient
Pamiętaj, że nie ważne czy jesteś zadowolony z obsługi klienta czy nie, jeśli chcesz częściej korzystać z tego typu wsparcia, to oceń pracownika maksymalnie wysoką oceną. Po zakończeniu zgłoszenia, na maila otrzymasz informację z prośbą o wypełnienie ankiety - NIE IGNORUJ tej wiadomości.

Dla Twojej informacji:
- Oceny 1-3 są negatywne
- Ocena 4 neutralna - nic nie znaczy (a czasem nawet pogarsza)
- Ocena 5 - to ocena, której zawsze używaj.

W ten sposób podziękujesz za otrzymaną odpowiedź i analizę Twojego zgłoszenia, nieważne czy jesteś zadowolony czy nie, ale ktoś nawet w minimum zajął się Twoją sprawą - a to już coś.

NIE BĄDŹ POLACZKIEM. NAWET JAK NIE JESTEŚ ZADOWOLONY, DAJ OCENE 5, ODCZEKAJ CHWILĘ, UTWÓRZ PONOWNIE ZGŁOSZENIE I NAPISZ: "MÓJ PROBLEM NIE ZOSTAŁ ROZWIĄZANY, PROSZĘ O POMOC".


Survey img
 
  • Love
Reactions: pigers
Status
The first post in this thread is a WikiPost, and can be edited by anyone with the appropriate permissions.