Cześć wszystkim!
Wczoraj dostałem maila z Qnap na temat beta-testów programu Boxafe. Postanowiłem spróbować, gdyż korzystam z rozwiązań Office 365 i jak najbardziej rozwiązanie to mogło być przydatne. Niestety....
Problemy:
1. Po instalacji nie dało się zalogować do panelu zarządzania Boxafe. Nie działało żadne hasło, które jest przypisane do Qnapa. A defalutowych nie udało mi się znaleźć. Brak dokumentacji. Nic to, takie życie. Niestety gdyby na tym się skończyło to żaden problem.
2. Okazało się, że w aplikacji Appcenter (Qnap Store) znikły wszystkie ikony aplikacji, tak zainstalowanych jak i niezainstalowanych. Jedyna ikona jaka była to aplikacji Boxafe. Myślałem, że po jej deinstalacji wszystko wróci do normy. Niestety tak się nie stało.
3. Ikony na pulpicie są w porządku. Tutaj wszystko działa należycie
Pytanie do Was. Jakie mam opcje działania?
A na przyszłość jest to nauczka aby nie instalować beta aplikacji od Qnapa.
Wersja oprogramowania Firmware: 4.4.1.1117 Build 20191109
Model serwera: QNAP TS-473
Wczoraj dostałem maila z Qnap na temat beta-testów programu Boxafe. Postanowiłem spróbować, gdyż korzystam z rozwiązań Office 365 i jak najbardziej rozwiązanie to mogło być przydatne. Niestety....
Problemy:
1. Po instalacji nie dało się zalogować do panelu zarządzania Boxafe. Nie działało żadne hasło, które jest przypisane do Qnapa. A defalutowych nie udało mi się znaleźć. Brak dokumentacji. Nic to, takie życie. Niestety gdyby na tym się skończyło to żaden problem.
2. Okazało się, że w aplikacji Appcenter (Qnap Store) znikły wszystkie ikony aplikacji, tak zainstalowanych jak i niezainstalowanych. Jedyna ikona jaka była to aplikacji Boxafe. Myślałem, że po jej deinstalacji wszystko wróci do normy. Niestety tak się nie stało.
3. Ikony na pulpicie są w porządku. Tutaj wszystko działa należycie
Pytanie do Was. Jakie mam opcje działania?
A na przyszłość jest to nauczka aby nie instalować beta aplikacji od Qnapa.
Wersja oprogramowania Firmware: 4.4.1.1117 Build 20191109
Model serwera: QNAP TS-473